Die vind ik echt helemaal niets, sorry!
Hoever ongeveer?
Horloge
Bedankt, dit is met name online. Maar wel goed om te weten, nogmaals dank!
Martens naast burger
Bij Burger heb je in ieder geval verreweg de grootste collectie zodat je alle mogelijke modellen uit jouw budgetklasse kunt betasten
Vergeet de Steiner winkelā¦
Succes
Vergeet ook de , k service
Ik zie helaas dat die pas donderdag weer open is. Wel zie ik een mobiel nummer. Weet iemand of het mogelijk is daar een afspraak te maken op een andere dag? Op zondag bellen vind ik wat brutaal, dus dat ga ik morgen sowieso even doen.
Alsin, Leon Martens?
filpucci is een top juwelier, mijn broer heeft daar zijn 126610LN gekocht helemaal in orde.
Ook bij zeer betrouwbare adressen binnen Nederland te vinden, hagelnieuw geleverd voor net aan de 4 k
Idd Leon Martens is toch gewoon open
die ene 16013 met linen dial op t forum die, tk staat is ook n leuke instap rolex.
Wellicht een optie om iets langer te sparen?
Wanneer je richting de 5500-6500 range gaat zit je al gauw in degelijke Datejust gebied, en sinds je zelf aangeeft dat dit het horloge is waar je hart op gevallen isā¦
Een service dial is als je een vintage wil gaan kopen nog wel van belang, zo verpest omega de vintage horloges door er een nieuwe dial in te zetten want de oude is de lume niet goed van volgens omega, of het tritium brokkeld af of kan af brokkelen en dat is niet goed voor het horloge, daarmee is meteen de authenticiteit aangetast.
Maar ja succes met je speurtocht je moet gewoon lekker gaan kijken en passen, En veel struinen hier in de wat draag je vandaag topicsā¦
Je hebt trouwens al een luxe horloge in bezit he, alles boven 10 euro kan je zien als luxe horloge, je hebt immers geen duurder horloge dan een horloge van 10 euro nodig om de tijd te weten.
Voor dat budget zou ik vooral kijken bij Omega. Bijvoorbeeld een aqua terra vind ik erg mooi en is met een beetje zoeken/onderhandelen wel onder de 5k nieuw te krijgen. Een Speedmaster is natuurlijk ook erg mooi en een iconische klassieker.
Bij Zenith kan je met een beetje goed zoeken zo rond de 5k ook echt mooie horloges krijgen.
Breitling is ook een hoop te koop binnen het budget, maar dat moet wel je ding zijn.
Persoonlijk zou ik voor dat budget wegblijven bij tweedehands Rolex. Het is dan echt goed zoeken naar een mooi exemplaar en je moet er verstand van hebben. Anders is de kans groot dat je een kat in de zak koopt.
Succes met je zoektocht! De zoektocht is deel van het hele plezier. Vooral juweliers bezoeken en veel bekijken en passen. Zo ontdek je zelf wat je aanspreekt en wat niet.
@paulfrank94 heeft ook een hele nette dj voor een goede prijs maar dealers vragen sowieso de hoofdprijs.
Donderdag vergaat de wereld niet hĆØ
Kijk hier heb ik wat aan!
Supertips! Wil je dat van de Rolex nog even verder toelichten. Want een kat in de zak kopen is wel het laatste wat ik wil.