Weinig ervaring mee. Ik koop kennelijk “op goed geluk” alleen maar dingen die ik graag draag
Zever, natuurlijk: ik koop pas wanneer ik echt overtuigd ben. Gemiddelde doorlooptijd voor een aankoop is hier meer dan 1 jaar.
Weinig ervaring mee. Ik koop kennelijk “op goed geluk” alleen maar dingen die ik graag draag
Zever, natuurlijk: ik koop pas wanneer ik echt overtuigd ben. Gemiddelde doorlooptijd voor een aankoop is hier meer dan 1 jaar.
Gisteren een dagje Maastricht gehad, veel mooi horloges gezien. Sommige winkels vond ik tegenvallen, bij andere was ik dan weer blij verrast. Uiteindelijk met het hart gekozen en de kans gekregen om een nieuwe Datejust te bestellen in de configuratie zoals ik hem graag wilde. Wel eens waar buiten het initiële budget, maar wat ben ik er blij mee. Nu gaat het grote wachten beginnen.
En dan:
En dan:
Huh?
Maar Burger is toch Schaap Citroen / Martens?
Ja sinds hoe lang? Een week?
Alvast proficiat met de bestelling Goede keus, welke config is het geworden?
In Maastricht hebben wij erg goede ervaringen met Martens en hun boutique.
Wie is eigenlijk ‘onze’
Vraag dit voor een vriend.
Edit. Ik heb bij al de genoemde zaken overigens uitsluitend positieve ervaringen.
Onze = ikke en mijn vent hier bekend als Seamaster.
Inmiddels wel ja. Maar dat is nog niet zo lang het geval…
Maar wel langer dan dit topic oud is.
@Brick je hebt helemaal gelijk.
Ik ben gestart bij Felipucci. Alwaar ik het idee had dat men niet echt wilde verkopen, ik heb het budget kenbaar gemaakt maar de verkoper deed zeer weinig moeite. Hier dan ook snel vertrokken en overgestoken naar Schaap Citroen. Vanwege het advies hier had ik daar geen hoge pet van op. Maar daar ben ik blij in verrast, we zijn uitermate goed geholpen en ik had er een bijzonder goed gevoel bij. Daarna door naar Broqantique, ook daar zeer goed geholpen en een goed gevoel.
Tussendoor tegen beter weten in even een bezoekje gebracht aan Steiner, dat viel vies tegen. Niet mogelijk om een horloge tot het einde van de dag te reserveren want: Ja wellicht verkopen we hem online. Guess what, dat doen de andere zaken ook; toch was het daar wel mogelijk.
Vanaf hier doorgelopen naar juwelier Burger. Een waar ik hoge verwachtingen van had, maar wat me vies tegenviel. Er werd weinig tot geen moeite om mogelijk horloges aan te dragen, ik begon me hier zelfs ongemakkelijk te voelen.
De Rolex Boutique overgeslagen, althans dat dacht ik. Want daarna stapte ik bij Leon Martens binnen. Hier ben ik erg goed geholpen en had ik ook een erg goed gevoel. Uiteindelijk in hun Rolex Boutique de reservering voor de DJ gedaan met een heel goed gevoel.
Brocantique een andere dealer met vintage maar erg leuk hè?
Zeker weten, nam ook echt de tijd en ging speciaal open. Sluit niet uit dat ik daar ooit nog eens terug kom.
Je hebt een goede keus gemaakt bij LeonMartens.
Ben er zelf een enkele keer geweest met mooie aankopen,vriendelijk geholpen en goede service.
misschien heb ik er over heen gelezen maar was er ook wat bekend over de lever/wacht tijd.
Anyway, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Super spannend!
Wel een goede keus om iets meer geld uit te geven en echt te gaan voor het horloge wat je graag wilt.
Ik heb pas ook een R gekocht bij Leon Martens. Zowel de R als om hem daar te kopen is echt een goede keus geweest. Succes met wachten, dat kan wel pittig zijn haha
Gefeliciteerd met je nieuwe horloge in 2023?