Een forse (~42mm) dresser tot (nieuwprijs) 1500 euro...

Alsnog even de ref.: H38655515

1 like

Als je even goed zoekt dan kan je deze ook nieuw voor net geen €1500 vinden…

8 likes

Ehh… +105,- verzending en er mag nog eens minimaal 21% naar Rutte (320,-)…zit je toch alweer aan 1.925,- :roll_eyes:

Vergeleken met een DJ41 is dit alleen wel een absoluut koopje natuurlijk.

2 likes

Dat wilde ik er eigenlijk ook mee zeggen zonder het woord DJ in de mond te nemen :wink:

2 likes

Eigenlijk wil ik die 2 best een keer naast elkaar zien.

1 like

idd, gezien de kwaliteit van afwerking van Tudor ten opzichte van Rolex, doet het er zeker niet aan onder, en dat voor bijna de helft van de prijs.

1 like

Jeetje. Voor dat geld kan ik 'm bijna ophalen.

2 likes

Eerder 1/3 of zelfs 1/4…:astonished:

1 like

Ik vind hem er zo op de foto eigenlijk uit zien als een goedkope 100 euro DJ hommage uit China :joy:

2 likes

klopt, maar wacht maar tot je deze in het echt ziet…dan is ie zo €200, meer waard :joy:

2 likes

Dat gevoel had ik idd ook.
Ten op zichte van die DJ heeft hij wel een paar forse voordelen:

  • Er staat geen Rolex op. De meeste niet-kenners kennen Tudor niet.
  • Er zit niet zo’n afgrijselijk loepje in. Zonder datum zou nog mooier zijn maar ok.
  • De meeste Rolexen die ik tegen kom halen 41mm niet.
1 like

vandaar de tip… voor die 2K heb je denk ik wel wat moois. Je “moet” deze zeker een keer in het echt bekijken, dan ben je denk ik om :yum:

1 like

Ik zou eens kijken voor een licht gebruikte Eberhard & Co, licht gebruikte baume & mercier, de bovengenoemde citizen, seiko sarx, of een Orient in de “star” serie (vergelijkbare in kwaliteit als seiko presage of erboven, afhankelijk van model)

Vorige week deze Hamilton van 43mm gekocht. Draagt heerlijk op een struisvogelband met vlindersluiting.
En dan hou je nog wat centjes over voor een vervolg aankoop… :wink:

1 like

Het is wsch al eerder gezegd; bij avondkleding draagt men géén horloge!

En wanneer draagt iemand een rokkostuum ?

1 x in zn leven misschien , tenzij je jonkheer Adelbrecht van Kukelstein heet en graag naar Duitse feestjes gaat.

2 likes

Rokkostuum was in de definitie ook overdreven. Zie het als dat je een duiker ook draagt als je niet gaat duiken.

1 like

Klopt. Mijn duiker is misschien zes meter onder water geweest, toen ik afgelopen vakantie van een bruggetje af dook :+

1 like

6 likes

Vergeet je studententijd niet… Ieder jaar een gala van je studentenvereniging en van je studievereniging. Daarnaast die van de zusterverenigingen. En dat gedurende minimaal 6 jaar :wink:

En daar wordt juist het meeste gebakkeleid over de mores…

2 likes