Leuk horloge, veel draagtijd gewenst.
Potjandorie, beter kan het niet worden. Geniet met volle teugen en laat hem vaak zien hé.
Hiermee bedoel je dat de cijfers afgesneden (3 en 9) en / of in het geheel niet aanwezig zijn (4 en 8)?
Wat is er met die arme 5960 gebeurd? Moest die het veld ruimen?
Een waanzinnige aanwinst! Klassiek tov de 5960. Minder sportief.
Wear it in good health!
Baas boven baas…
Prachtige aanwinst
Gefeliciteerd! Erg mooi horloge. En erg leuk om je enthousiasme ervoor te lezen!
Wat een beauty, die ingetogen schoonheid
Ik kan niet wachten. Als liefhebber van horlogetechniek is dit wel een absolute topper.
Prachtige aanwinst. Geniet ervan.
Wauw. Ongelofelijk mooi!
Zo dan, dat is echt een knaller zeg. Gefeliciteerd met deze PP en wat is het uurwerk mooi . Natuurlijk ook gefeliciteerd met je Speedy, mooie collectie mag ik wel zeggen
. Wens je veel draagplezier met al deze knallers
Wow wat een ding… deze is nog wel een paar trapjes gaver dan je vorige PP.
Deze en de ALS 1815 chrono zijn echt de top 1% voor mij!
Veel plezier ermee!
Mooi hoor, klassiek chronograafje, mooie maat, lekker simpel met twee subdials, klassieke geïntegreerde pushers… Zo zie ik ze graag. Gefeliciteerd.
Top of the foodchain
Zo, net terug van een klein borreltje.
Leuk om alle reactie te lezen, dank daarvoor!
De 5960 is met de fly back chrono en annual calendar een stuk gecompliceerder, er gebeurd veel meer op de plaat, daarmee is hij ook wat drukker.
De 5170 heeft veel minder om achter te verbergen.
Wat mij betreft zijn het beide toppers, ik moest alleen een keuze maken en nu was het tijd voor iets klassiekers.
Yes! Check ook het volledige ‘black polished’ tandwiel. Dan zie je waar Laurent Ferrier z’n inspiratie heeft opgedaan.
Dat gaat goed komen!
De afgekapte cijfers inderdaad. Dat is echt een deal breaker voor mij.
Die is terecht gekomen bij een goed nieuw baasje hier op het forum.
Thanks! Die sneeuwt wel een beetje onder moet ik zeggen.
Eens! Het uurwerk van de Lange is net een tandje mooi. Vooral de diepte in dat uurwerk is geweldig.
Qua dimensies wint de Patek het dan weer. Beide horloges echte aan elkaar gewaagd en zijn, wat mij betreft, de mooiste chrono’s in het horlogewereldje.
Super mooi! Gefeliciteerd.
Heb je het en der in levende lijve ontmoet en JA, dit horloge past jou persoonlijk zoveel beter dan de vorige grail.
Dit is jou stijltje op en top
Prachtig horloge man, een genot waar je alle kanten mee op kan
Gefeliciteerd
Prachtige klatser, eindbaasmateriaal. Gefeliciteerd ermee!
Mooi horloge, veel plezier ermee.
Wat een prachtige horloge, mooie foto’s, mooie set ook, the holy grail, fantastisch!! Geniet ervan
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, eerlijk gezegd. Je moet bijna met een kaarsje zoeken naar een artikel wat er dieper op in gaat, maar het is een 28.800 bph column wheel chronograaf met een verticale koppeling, en ze hebben iets met de impuls van de balans gedaan om er een 65 uur durende power reserve aan te geven, en deze keer niet op basis van een Lemania architectuur die herontwikkeld is.
Ik denk dat er uiteraard keuzes gemaakt zijn die de vorm boven de functie verheffen, want het gaat nu éénmaal om afwerking en eye candy. Er zijn zo uit het blote hoofd meer dan een handvol chronografen te vinden die droog technisch bekeken ruim boven deze in de voedelketen staan, want ja, er staat altijd iemand boven je in de voedselketen. Denk bijvoorbeeld aan de hi-beat Parmigiani Fleurier split second.
Maar daar gaat het bij een Patek Philippe niet om, degene die dit koop doet het niet omdat hij mechanisch in staat wil zijn om 1/100e van een seconde te timen, zeg maar. Ik zie dan ook uit naar de macro foto’s van @Bwatched.