Een G.A. (GRAIL! AANWINST!) | Patek Philippe Chronograph 5170G

Thanks allemaal!!

Het zijn twee hele verschillende horloges, eigenlijk zou je beide willen hebben…maar ja…

Thanks! Hey blijft bizar om een dergelijk horloge om te kunnen slaan in de ochtend.

3 likes

Lekker toch. Genieten

1 like

Deze is wel veel meer puristisch, zonder de nadelen van een ouder uurwerk.

Als je bijvoorbeeld naar een Mont Blanc M13.21 kijkt wat qua afwerking zeker vergelijkbaar is met deze, dan heb je daar wel de nadelen van een ouder uurwerk. Die loopt niet binnen cosc specs, terwijl deze dat wel doet.

1 like

Gefeliciteerd! Eindbaas!

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan :+1:

1 like

Geweldig uurwerk!

3 likes

Gefeliciteerd!!! Bijzondere aanwinst :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dat is wel een heel fraai exemplaar.

1 like

Een leuk topic om te lezen. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Wauw, Wauw en nog eens… WAUW. Wat een prachtig horloge. Veel draagplezier gewenst en dat we deze nog maar vaak voorbij mogen zien komen?

1 like

!* Kleine correctie

1 like

En weer gekeken of er al macro foto’s stonden hahaha

Helemaal niet erg dit Horloge is de 7e en 8e blik ook waard

1 like

Haha. Nee helaas, daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Ik zal de titel van het topic aanpassen zodra ik de foto’s heb gepost

1 like

Heel erg mooi, je vorige Patek had ik niet zoveel mee maar deze is prachtig. Wat een mooi uurwerk ook! Geniet ervan maar dat komt wel goed lijkt me.

1 like

Gefeliciteerd @Bwatched!

1 like

Fantastisch, gefeliciteerd! Wat ik helemaal leuk vind aan je verhaal is dat je als lezer ook helemaal meeleeft. Wat een genot… Prachtige foto’s ook, dus ik kijk uit naar de macro foto’s.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Fantastische aanwinst!

1 like

Fantastisch! Prachtig horloge en wederom heerlijk in tekst en beeld vastgelegd. Proficiat!

1 like

Wauw!! Prachtig. Gefeliciteerd

1 like