Een G.A. (GRAIL! AANWINST!) | Patek Philippe Chronograph 5170G

Een beauty!:ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Dat komt niet vaak voor inderdaad.
Ik zou zeggen, laten we er geen gewoonte van maken :joy:

Eens!

Thanks!

2 likes

Gefeliciteerd! Zeer mooie aanwinst.

1 like

Prachtig, geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige aanwinst! Geniet er van!

1 like

Van harte met deze beauty… de achterzijde is de plaats waar de echte eye candy te zien is :heart_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd :partying_face:. Dit is wel een hele mooie chrono met een traditioneel caliber. Je vorige PP sprak me overigens qua uurwerk wel meer aan, hoewel dit natuurlijk ook heel erg gaaf is.

1 like

Horizontaal bedoel je neem ik aan?

2 likes

Dat uurwerk, gewoon wauw… gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Zeeeeer mooi, gefeliciteerd

1 like

Werkelijk prachtig!

Heb ik ooit van je in levende lijven mogen bekijken. Hoewel zeer mooi, overtreft imo deze 5170G-010 je vorige pp op veel fronten. Geen overbodig gedoe op de wijzerplaat, lekker dun voor wat hij bied en kom op, dit is een zichtbodem waar zichtbodems voor bedoeld zijn.

Mijn God, wat is dit bizar lekker.

Ik kan niet wachten.

Gefeliciteerd! Dit is een level waar velen van ons enkel over kunnen dromen. Respect dat je dit lukt, het geeft me enorme motivatie om verder te bouwen.

3 likes

Super grail, gefeliciteerd. Niet zozeer vanwege het horloge zelf (hoe mooi dan ook) maar de passie waarmee je ervoor gaat en erover schrijft, top! De andere twee chrono’s zijn ook heel mooi en op hun eigen manier, historie, techniek ook bijzonder maar zeker geen direct vergelijkingsmateriaal, dat is niet hun gewichtsklasse…

1 like

Fantastische aanwinst! Bedankt voor het delen. Zo kunnen wij er nog een beetje van genieten.

1 like

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd🥳

1 like

Dikke proficiat, een PP is altijd mooi! Maar eerlijk ik heb geen wauw gevoel, spreek voor mezelf uiteraard. Geniet ervan!!

1 like

Dat is heel bijzonder horloge. Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Tsja, wat zal ik er van zeggen. Toch en poging:

Wat een prachtige eenvoud, afwerking, schoonheid en verder alle superlatieven die ik kan bedenken.

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Diepe buiging.

Ik kijk uit naar je macro foto’s!

1 like

Een woord: WAUW🤩

1 like

Prachtig horloge. Geniet ervan!

1 like