Gewoon omdat ik overtuiging nodig heb, daarnaast wie weet een push over de drempel.
Waarom? De prijs is wat hoog voor wat ik zie.
Nooit live gezien, dus wie weet is mijn gevoel volkomen foutief.
Buiten mijn comfort zone, maar wel super dik.
Dus wel of niet kopen is even niet zeker .
Wat ook twijfels brengt
De kleur.
Zilver .
Echt Uber gaaf, maar ook enorm veel.
Wat een knaller…gaat dat storen??
Zwart.
Super stoer, vooral dat omgekeerde scherm thema vind ik echt gaaf.
Horloge is wat tammer dan zilver , wat bruikbaarder denk ik
Dus help mij te overtuigen dat het 500e waard is.
Welke kleur is de beste keuze?
Waarom mag erbij, foto’s al helemaal.
Wat ga ik ermee doen?
Echt gebruiken denk ik zo, gewoon zorgeloos knallen.
Mooie aanvulling op mijn Skyracer.
Waarom? Past totaal niet in je collectie, na 3 dagen ‘gaaf’ roepen kom je er achter dat hij veel te bulky is en na 7 dagen staat hij in het blauw met een afschrijving van hebikjoudaar.
Ik vind het echt een gaaf ding. Om mee te tuinieren, of het werk wat hij doet te doen…
De spaarzame momenten dat ik een horloge draag,pak ik tegenwoordig wat anders.
ik heb de zilveren gehad, vond het echt wel een superklok … volle nieuwprijs vond ik zelf wat aan de hoge kant en had geluk met een aanbieding.
dus als je zoiets zoekt, kwaliteit is altijd prima van casio g-shocks …en draagbaarheid ook (mooi plat en niet te lomp)
door solar ook mooi iets wat altijd (heel lang) loopt en mooi even tussen door te pakken is.
en tja blijft altijd een gokje
G-SHOCK is zeker gaaf. Beste prijs kwaliteit beuker die je kunt vinden.
Als je hem net zo gaat misbruiken als de Skyracer zou ik niet voor de zilveren gaan. De zwarte is ook wel een krassenvanger vrees ik.
Zelf heb ik er ook één en heb hem een tijdje op een stalen camo case gedragen. Erg tof en dat ding was onverwoestbaar maar niet origineel Casio.
Zit te denken om een titanium te kopen maar dat vind ik origineel wel erg prijzig. Weet niet of ik weer een set van Ali Express zou nemen al is de kwaliteit wel bizar goed.
Eens met vorige spreker! Dit is wel een G-shock die zal overleven als je hem op zijn donder geeft (zoals het hoort bij die dingen). Maar dit is er niet een die daar per sé mooier van wordt. Deze stalen varianten zijn wel horloges die een beetje moet vertroetelen. De zilveren krijgt vrij snel krassen die op het gepolijste staal goed zichtbaar zijn. De zwarte heeft een coating die hem iets minder vatbaar maakt voor krassen. Het negatieve display bij deze modellen is overigens echt helemaal prima. totaal niet zoals die bij de goedkopere resin modellen waar je echt je best moet doen om te zien hoe laat het is. Bij de stalen modellen is het display onder de meeste lichtomstandigheden echt super prima af te lezen.
Mijn conclusie:
Wil je een G-shock omdat je hem wilt gaan misbruiken: koop een kunststof model. Die kunnen echt alles hebben en het maakt niet zoveel uit als ze deuken krijgen.
Wil je de stalen versie: die zijn toch meer om mooi te zijn. Daar zal je zeer waarschijnlijk voorzichtig mee gaan doen. De stalen en de gouden zijn enorm veel bling aan je pols. Moet je van houden. De zwarte is ook heel mooi en wat meer ingetogen.
Hoe dan ook zijn die stalen modellen echt mega veel waar voor je geld. Zeker als je ze met de kop eraf kan het krijgen. Rond de 350 euro moet toch lukken!!