Een HELP me topic..keuze gemaakt, thanks helden.

Ik vind hem echt hartstikke leuk. Ga je veel plezier van hebben.

1 like

Nice!

Zelf heb ik de gouden met negatieve display. Erg fijn horloge om te dragen en hij loopt altijd op tijd (incl datum). Daardoor is hij ook handig om als referentie te gebruiken als ik een ander horloge moet bijzetten.
Voor mij is het een ideaal weekend/klus/vakantie horloge gebleken. Goede WR en kan tegen een stootje, daarbij begint het ontwerp ook best tijdloos te worden.

1 like

Lekker ga die man nog wat veren in de kont steken, hij blijft er ook zo bescheiden van.

2 likes

Anytime kerel. Geniet van je aankoop, hij doet het vast goed in het zonnetje :sunglasses:

1 like

Klopt. Zit in het vaarwater van m’n GS quartz. Ik heb meer met Seiko dan met Citizen.

Nee.

1 like

Nieuw gekocht? Ik denk dat ik er ook een ga zoeken. Tegen beter weten in.

1 like

Nee geen nieuwe, denk niet dat dat perse nodig is met dit horloge.
Mooie aanbieding via het forum gehad bij een mede lid die op mijn route van morgen woont.
Perfect dus.

Gewoon doen, ik denk dat het serieus een gaaf ding is.

2 likes

Heb niet zoveel met G Shock , maar die zwarte is wel cool :sunglasses:

1 like

Zo klaar…

Super gaaf ding, blij mee.

NA topic volgt eerdaags.

9 likes

Oke. Toch wel gaaf :slight_smile: Mooi dat je niet naar mij hebt geluisterd :wink:

1 like

Ik vond hem in elk geval te shiny. En doe het met de gemodde 5610 (retro silver).
En dan moet je weten dat ik op mijn andere horloges geen swirltje duld.

4 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1: tja elke ochtend die Breitling in beeld is ook niet alles :wink::stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl:

1 like