Een horloge dat voldoet aan mijn eisen?

Beste horlogekenners,

Ik ben al een tijdje opzoek naar het perfecte horloge voor mij. Ik heb vooral online veel gezocht. Ik vind het jammer dat de sites niet iets hebben waar ik naar zoek.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het zoeken naar een horloge.
Een paar eigenschappen van het perfecte horloge zijn:
-5 of 10 Bar
-datum (weekdag, dag, maand)
-automatisch (batterij)

Ik had iets zoals de Casio radio controlled LCW-M170D-1AER in gedachten. (Was het net niet helemaal).
Bij voorkeur de kleur zwart voor de plaat en de band. (metaal of kunststof als band, liever geen leer)
Het budget ligt rond de 250 euro.

Ik weet dat het een mond vol is en er weinig horloges zijn die aan mijn eisen voldoen. Ik wilde het toch nog even proberen op een forum met echte kenners in plaats van op een site met slechte filters.

Alvast heel erg bedankt voor uw hulp!

Mvg,
Hendrik

1 like

Hier is een enorme keus in. Kijk eens naar de Seiko SNDC33 Chrono. Voldoet aan al je wensen en valt binnen het budget.
Succes met je zoektocht!

Beste Martin54,

Bedankt voor de snelle reactie. De Seiko SNDC33 Chrono is een mooi horloge.
Jammer genoeg is het toch niet wat ik zoek.

Ik blijf nog even verder zoeken naar iets wat ‘moderner’.
Alsnog bedankt!

Wat was daar dan “het nèt niet helemaal” aan?

Ik heb deze CASIO LCW-M100DSE-1AER

En deze…

Allebei fijne horloges…

Je kan ook richting Citizen gaan kijken…ook hele mooie met radio controlled…ik heb deze…wel breed 43 mm en perpetual calander

En G-shock?

Solar en Radio controlled en praktisch onverwoestbaar…

uhm?
Het is het één of het ander.

1 like

Dan moet deze het zijn :wink:
Veel moderner wordt het niet: 20 ATM, zendergestuurd quartzuurwerk, Eco-drive, Saffier.
Ietsjes boven budget, 329,- op de baai.

2 likes

Het horloge met een zwarte band is 300 euro.
Ik vind het ook jammer dat het horloge 5 bar is. Nu ik er over nadenk vind ik 5 bar niet genoeg.

1 like

Je hebt helemaal gelijk.
Ik bedoelde qua batterij een automatische. Ik begrijp waarom daar verwarring door ontstaan is.

1 like

Beste horlogefanaten,

Ik ben hard op zoek naar een nieuw horloge. Ik kan er jammer genoeg geen vinden die aan mijn eisen voldoet en binnen het budget valt.
Vandaar dat ik het is op dit forum probeer.

De eisen voor het horloge zijn:
-10 bar of meer.
-horloge met een zwarte band en plaat. (metaal of silecone band)
-datum
-geen batterij dus automatisch, solar of kinetisch

Ik had iets zoals de casio LCW-M170DB-1AER in gedachten. Dit is jammer genoeg maar 5 bar en toch 300 euro. Als die 10 bar had, had ik het meteen gehaald.

Het budget is 300 euro

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg,
Hendrik

Dit topic heb je vanmorgen ook al aangemaakt toch?

1 like

Is een Orient Black Ray Raven wat voor je?

Welkom op het forum,

Ik zie inderdaad zoals hierboven wordt gezegd dat je vanochtend eenzelfde topic hebt aangemaakt, ga eerst daar verder op plaats een opmerking dat je eisen zijn bijgesteld.

Verder wordt hier op het forum veel waarde gehecht aan even voorstellen, je komt ergens binnen zonder Hoi of voorstellen en gaat meteen vragen stellen, door velen wordt dit niet gewaardeerd.

Plaats even voorbeelden van hoe je graag zou willen dat het horloge er uit zien, dan weten de leden hier wel iets wat er op lijkt met jouw eisen.

edit ik zie dat wat ik getikt heb mischien bot kan overkomen, sorry zo ben ik met mijn taal. Het zijn slechts tips

Hij is op zoek naar 2 horloges. Één van € 250 en één van € 300 ? :wink:
De andere advertentie gaat over een horloge van € 250.

1 like

Ah, nu zie ik het :joy:

Hoi generation,
Bedankt voor de tips. Ik dacht dat aanhef en het probleem vermelden genoeg zou zijn. Ik zal er voortaan rekening mee houden.

Ja dat klopt!
Ik dacht dat het beter zou zijn om een nieuwe te maken met betere uitleg en duidelijkheid. Ik had moeite met editen.
Niet gedacht dat de mensen hier zo scherp zijn.

:slight_smile: Geen probleem.
Ik werd getriggerd door de combinatie van het onderwerp van je topic en je profielnaam :blush:

Een Seiko duiker lijkt me voor de hand liggen (Turtle, Monster of 007).

De Seiko 007 zoals hierboven voorgesteld :

Komt rond de 200 even uit mn hoofd.

Ben je bekend met 10ATM waterdicht ? hier zou ik persoonlijk niet dicht bij water gaan, zeker met temperatuur verschillen.

1 like