Ben je nou echt gepassioneerd over zoiets als dit en zo ja wat zie je er dan in? Want ik zie het zelf echt niet. Vergelijk die dingen nou eens met alles wat hier boven is voorgesteld…
Sterker nog, als ik iemand advies zou moet geven over horloges dan zou dit absoluut en met nadruk in de categorie “vermijden als de pest” komen.
Met “lokale producten” wordt nooit dropshipping bedoeld hé?
Of is dit ironisch bedoeld en mis ik de grap volledig?
Nou intussen lekker zitten kijken op de timefactors’ site. PRS-25, PRS-47 en PRS-29 spreken mij in eerste instantie aan. Alleen zie ik dat er veel op “sold out” staat. Komen deze uitvoeringen nog terug bij de volgende “store opening”, weet iemand dat?
Of moet ik echt de aventurine dial prs25 overwegen
Ja, same. Maar soms zit er een groot verschil tussen wat mensen eigenlijk willen zeggen en hoe het over komt. Wil zo iemand dan altijd een kans geven om het duidelijk te maken voordat ik een oordeel vel… Wie weet vind ie die ding gewoon oprecht mooi?
Ja en nee? Voor mezelf vind ik het altijd wel vermakelijk om heel gedetailleerd te gaan kijken wat deze dingen dan zo tenenkrommend lelijk maakt en waarom andere dingen dan wel mooi zijn. Het is toch een hobby die gaat om de details en in beide uitersten op het design spectrum is iets fascinerends te vinden. Maar wel om geheel verschillende redenen.
Tweedehands kan je met wat geluk wel een Tissot PRX of Gentleman met een top Powermatic 80 erin vinden voor tussen de 500 en 600.
De Gentleman valt iets meer in mijn smaak dan de PRX, maar dat is persoonlijk natuurlijk
Mijn oorspronkelijke vraag was vooral theoretisch omdat ik gemerkt heb dat er veel moois te krijgen is voor minder dan € 500. Door deze reactie ben ik me in Oceanus gaan verdiepen, en heb een Oceanus OCW-S100 gekocht. De eerste indruk is heel positief. Bedankt voor de tip! Ik zal er na wat draagtijd een NA’tje aan wijden.