Eén horloge. Voor altijd

Dames en heren,

Stel uzelf het volgende scenario voor. Het is 2022, je wordt wakker op een willekeurige dag en je kunt je ineens herinneren dat je nog 2 bitcoins in een laatje had liggen. Deze zijn dik 200k waard. Bizar! Je dag begint goed.
Je loopt, nee zweeft, naar beneden en opent de krant. De grootste headline is dat er een nieuw onderzoek is gepubliceerd wat een interessant nieuw inzicht verschaft in Covid19. Wat blijkt, horloges creëren Corona!? Hadden die klapwappies misschien toch een punt? Nou ja het zal wel, maar de politiek reageert kordaat, zoals we dat van ze gewend zijn. Een nieuwe wet wordt aangenomen. Vanaf heden mag iemand maar 1 horloge hebben. Gelukkig is het namelijk zo dat 1 horloge geen punt is, maar meerdere horloges zijn FUNEST. De rest van je leven zul je het dus moeten doen met 1 horloge. Je mag hem ook nooit meer wisselen. Ja ik ga niet uitleggen waarom, is veel te ingewikkeld. Het is een feit.

Wat een ochtend joh. Dus wat doe je? Je hebt een flink geldbedrag, dus geld speelt geen rol meer. Bovendien moet je al je bestaande horloges verkopen. En je moet nu kiezen welk horloge je de rest van je leven gaat dragen. Mag er ook maar 1 zijn. Kan er 1 zijn uit je huidige collectie, mag ook een nieuwe zijn, maar je zult een keuze moeten maken.

Choose. (plaatjes en uitleg verplicht)

29 likes

Wat rook jij? Ik wil dat ook eens proberen. Anyway; deze:

38 likes

Deze. Heeft voor mij alles. Net, sportief, stoer, geen 13 in dozijn en stiekem ooit haalbaar :kissing_closed_eyes:

10 likes

#metoo.

Ik zou gaan voor een Sinn:

2 likes

4 likes

Hahaha, ik probeer gewoon een leuke invulling te geven aan een vaker gestelde vraag.

Ik twijfelde tussen dit scenario en een zombie apocalypse. Vind ik ook nog steeds interessant eigenlijk. Misschien andere keer.

6 likes

Ontzettend balen dat ik die shit niet een jaar terug verkocht heb.

4 likes

Aangepast. Moet wel realistisch blijven natuurlijk.

Ik zou m’n bitcoins gebruiken om de boetes te betalen voor het negeren van de regels :wink:

En anders gewoon lekker deze behouden:

5 likes

ik rebeleer :wink:
ik houd me niet aan de regeltjes :smile:

15 likes

Tegen die tijd rook ik hetzelfde :face_with_thermometer:

edit:

De Aevig Covid zou ook nog wel een optie zijn :grin:

5 likes

Verdere toelichting lijkt mij volstrekt overbodig

11 likes

10 likes

Voor de zekerheid zit deze overigens op de reservebank

3 likes

Wow. Lopen ze nou allemaal op tijd?!

2 likes

TS
Bitcoin verhaal, Corona meuk en yada yada yada eindelijk een bruggetje naar horloges…

Wat HF eruit haalt.
Wat is je one piece watch?

2 likes

het kan bij sommigen een minuutje of twee schelen :smiley:

1 like

Dat zal denk ik deze worden :heart_eyes:

18 likes

, maar voor alle andere mensen blijft alles bij het oude.

Geen probleem dus. Over wie gaat het eigenlijk? :wink:

Dat is inderdaad de essentie van mijn vraag. De rest is vrolijke onzin.

1 like