Eén horloge. Voor altijd

Het betreft IEDEREEN!

WV-200DE-1AVER

Dit horloge aangezien in deze situatie de kans groot is dat een gigantische pannenkoek met spek voor een totale zonsverduistering zorgt en ik met de licht functie toch nog de tijd kan aflezen.

5 likes

De bullheads op links … verder wel respect :clap:t2: Zou je bij mij niet snel zien :see_no_evil:

1 like

Mag je in dit horror scenario (afgezien van het geld) wel van bandjes wisselen?? of kan dit ook niet om een niet uit te leggen reden?

1 like

Goede vraag. Ben blij dat je het scenario serieus neemt. Ik denk dat een bandenwissel wel is toegestaan.

1 like

Ik houd deze. Die zit nog het langste in de garantie.

26 likes

Nee.

Ik zou van die 200K m’n hypotheek even aftikken, en dan zou ik op zoek gaan naar wetenschappelijke tijdschriften die niet door LSD-verslaafden worden geschreven.

Intussen houd ik m’n zes tophorloges gewoon lekker:

Met die zes kan ik goed leven. Als het er minder moeten worden houd ik de SBGV245 en de Chronomaster over.

12 likes

Dit is mijn fantasieverhaaltje. Dus ja.

Pick one?

2 likes

Hou deze gewoon.

3 likes

10 likes

Wat flauw… ik heb jou grotere onzin bij elkaar zien typen op een willekeurige dag. :see_no_evil:

Ik vind het een mooi verhaal TS!
Mis alleen nog de zombie apocalypse.
Ik ga voor mijn Subje!

17 likes

:joy::+1:

3 likes

@MisterTaab damn, dat moet goed spul zijn wat jij gebruikt!! (jaloers :wink: )

On Topic, deze:

Op staal classy genoeg voor alle dag en op rubber casual genoeg om hem mee naar het strand te nemen.

15 likes

Eensch! :+1:

In het eerdere topic waar deze vraag werd gesteld ben ik voor de Platona gegaan. Dat doe ik nu weer.

7 likes

Beetje maffe intro maar wel leuke vraag! :laughing:

Als ik echt maar één horloge mag dragen zou ik niet mijn 200k stuk slaan op één of andere zeldzame Patek of APRO ofzo. Hoe gaaf ook, zou me er niet prettig bij voelen als dat mijn enige horloge zou zijn. Ik zou liever een horloge willen dat ik zorgeloos overal kan dragen en ook kan meenemen op vakantie enzo.

Ik denk dat ik het gewoon bij mijn Speedmaster zou laten… :man_shrugging:

9 likes

Corona door horloges… hmmm dan verkoop ik ze voor de zekerheid allemaal. Ik heb thuis toch een vrouw die ,blijkbaar, altijd de tijd weet want … of ik ben te laat of ik kom te vroeg…

6 likes

Eén… voor altijd? Oké, dat moet lukken! :slight_smile:

7 likes

Valt me op dat onze smaak vaak overeen komt. Mooi!

1 like

Nee, sorry. Want de ene is sportiever en 200m WR met lume en 20.000 A/m anti-magnetisch, de andere is 100m WR maar dressier zonder lume en een hard gecoate kast.

Het ene horloge wat alles zou kunnen is de Nomos Ahoi. Mooi van maat, 200m WR, zwakke lume, maar toch. Maar ja, die moet dan weer om de vijf jaar voor onderhoud.

De Citizen Chronomaster met lume zou de enige oplossing zijn die echt alles kan:

Maar ja, de wijzers zijn te kort, dus dat kan ook niet.

Ik kom, als ik eerlijk ben, niet verder teug geschaald dan inderdaad zes horloges. Dan maar een soort van onderduikerskluisje in de achtertuin graven, en het SARS-CoV-2 virus in leven houden.

Lijkt me een faire prijs voor het kunnen hebben van een paar horloges.

4 likes