Haarlijntjes G, niks aan de hand.
Gewoon verkocht als mint.
Niet anders dan professionele handelaren
Klopt, daarmee mag je niet in de buurt komen van een geborstelde kast. Daarmee polijst je matte vlakken helemaal glad. Dan weet je zeker dat je de kast opnieuw moet laten opmaken.
Het is karakter, een horloge dient gedragen te worden en daar komen de onvermijdelijke krasjes en butjes en soms erger. Alleen een glas last ik vervangen, de rest last zien dat ik een horloge gebruik waar deze voor bedoeld is, lekker dragen.
Horlogebeschermer aanschaffen, nergens meer last van!
En dan het enige wat je niet bekrast wilt hebben, vangt de klappen op.
hahahahah
Zo nu en dan komt dit oude postje weer naar boven…
Hou r wel rekening mee dat polijsten ten nadele kan zijn voor de oorspronkelijke vormen vd kast.
Heb t zelfde… kan me er enorm aan storen. Op het glas of bezel is een absolute no go…
Dure toolwatches zijn bij mij ook nooit toolwatches. Ben er superzuinig op maar draag ze wel. Als t me stoort laat ik t fixen.
Wil je geen krassen dan niet dragen. Lieve help heb je dit ook bij je auto? Get over it!
Kras op mijn auto dan wordt hij gespoten, bij jou niet?
Inruilen…
Mijn woorden
Dus om op je vraag terug te komen
Ja, dus ook op de auto een doorn in mijn oog.
Tsja, het zijn allemaal mijn kleine schatjes, de prijs staat daar totaal buiten. Ik verzamel en draag horloges die ik mooi vind en of een mooi verhaal hebben.
Dus duur of niet, het doet zeer als een van deze beschadigd raken.
Voor deze ben ik nu even extra lief en later ga ik het goed laten verzorgen zodat het weer allemaal goed komt.
Met de juiste Scotch Brite en een vaste hand kom je een heel eind