Een Longines kopen in Griekenland? Maar no deal.

Lees ik nou dat je op basis van 3,5% extra korting dit horloge niet hebt gekocht? Dus zeg ongeveer €100,00 op basis van de €3000

Wat een feest! Niet alles draait toch om de laatste €100,00, of ga je hem doorverkopen? Dan zou 20% ook te weinig zijn… :sunglasses:

Nee dit moet een feestje zijn. Mooie souveniertje leuke vakantie herinnering etc.

Maar goed. Keuze gemaakt veel plezier bij de Nederlandse AD!

Kreta…

11 likes

Maar vervolgens is er vermoedelijk wel een lunch van meer dan 100 Euro doorheen gegaan en 's avonds is er vermoedelijk ook aardig wat geborreld… (en over de prijs is daarbij niet gesteggeld).

Ik begrijp niet dat mensen een deal op zo’n prijsverschil laten klappen. Wat onderhandelen en niet list aftikken: prima, doe ik ook. Maar een fysieke shop heeft nog wel marge nodig. Het personeel wil ook salaris krijgen.

8 likes

Sterker er zal we een beetje fooi betaald zijn :joy:

Edit aan TS: toch jammer dat er niet in absolute getallen is gesproken in je onderhandelingspost.

@Cerezo wist je dat het btw tarief 24% is op Kreta Ipv onze 21%?

Dat scheelt toch ook snel weer een €100,00 :sunglasses:

3 likes

BTW daar doen Grieken niet aan.
Heb ik weleens horen fluisteren.

3 likes

Precies!!
Want laten we wel wezen, als ik een horloge koop van 5k vraag ik ook, of er wat ruimte in de prijs zit……maar als je eigenlijk al besloten hebt dat je het ding echt wil hebben, loop je dan de winkel uit voor 100 euro? Ik niet?

5 likes

En anderen wel. En dat is hun goed recht.

:man_shrugging:

4 likes

:+1:

1 like

!6,5 % korting is best wel netjes, daar zou ik hem niet voor laten lopen. Ik heb het geluk gehad dat mijn AD er nog 1 had liggen voor een zeer mooie prijs. Dus wie weet zwerft er in Nederland nog ergens eentje rond. Op chr.24 staat er 1 in Spanje voor €2350,00 + €60,00 verzendkosten, misschien kan je er met de verkoper eruit komen dat je de verzendkosten niet hoeft te betalen. Dan heb je toch die Zulu voor een nette prijs :smile:

1 like

Aannames, aannames.

1 like

Mwah, tijdens vakantie toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het geval.

1 like