Een maand op vakantie: welk horloge? (vakantie-aankoop)

Nice! Fijne reis gehad? Reistips? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gaat goed op rubber zo!

1 like

Edifice rocks

2 likes

En mocht je het echt willen, kun je na een aantal cursussen, het aantal kerosine wat nog over is berekenen. Heb je gelijk wat te doen bij een lange vliegtrip!

2 likes

Vind deze trouwens ook wel geinig in het blauwe gedeelte:

https://www.horlogeforum.nl/t/alpina-startimer-pilot-gmt-quartz/445535

Vinkt ook veel af.

3 likes

Deze moest ik ook aan denken voor TS!

1 like

Precies!

Zo’n schuifrekenmachine is ook handig bij het berekenen van wisselkoersen trouwens, daar heb ik 'm wel eens voor gebruikt :grin:

2 likes

Goeie tip dit!

2 likes

Deze wou ik ook voorstellen. Dus hierbij mijn +1 :grin:

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/casio-aeq-100/444790?u=hertogjan

25 euries met wereldtijden

2 likes

Hi,

Draag mijn horloges altijd op Bali. Nog nooit (gelukkig) een naar gevoel gehad.

1 like

Of geen horloge en aan locals vragen hoe laat het is, worden vaak mooie gesprekken!

2 likes

Tudor en Zuid Oost Asia……echt helemaal prima. Ben niet te voorzichtig. Zelfs in de achteraf steegjes in de grote steden kijken ze echt niet om naar een Tudor.

9 likes

NATO! Ja top reis gehad. Heb zeker wat tips, zal die later vandaag even in een persoonlijk bericht sturen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

:pray:

Prima keuze. Dan zou ik voor een square modelletje gaan. Voor die par tientjes hoef je je geen zorgen te maken dat je wordt overvallen of dat hij beschadigd oid.

Bijkomend voordeel is dat hij altijd op de juiste tijd staat.

:smiley:

Have fun in Azië!

2 likes

Voor 400 ballen koop je niks fatsoenlijks in GMT land tenzij je een Seiko vind met de kop er af. Sorry. Ook de hier genoemde horloges… De Timex is nog het leukst, maar ik zou hem alsnog niet kopen, want skeer.

Fijne vakantie verder hoor. Ik zou een ongecompliceerde duiker scoren zoals een Kamasu, Fugu, Turtle, NY0040 of zo.

Als je je budget wat oprekt kom je hier terecht:

200m waterdicht, solar, saffier. Wel groot. Ik zou als ik jou was misschien niks kopen en de SKX uit de kast halen.

5 likes

Absolute aanrader idd. Ook de stalen band welke op de versie met zwarte wijzerplaat komt is top :ok_hand: zelfde als op de citizen nighthawk

2 likes

Hahaha, dacht hetzelfde.
Gewoon een duikertje mee.
Robuust en handig.
En als het persé GMT moet zijn de Casioak.

3 likes

Tja, als het geen Oceanus of F91W is zou ik vrijwel nooit suggereren dat iemand een Casio moet dragen. Dan liever gewoon een Apple watch. :slight_smile:

2 likes

Kijk hoe leuk

3 likes