Na het horloge meerdere malen in real life te hebben gezien, moet ik toch zeggen dat mensen de grootte van dit mooie model overschatten. Vandaar dat ik toevallig om een perfecte wristshot stuitte, welke de grootte van dit model heel goed laat zien. Valt wel mee toch?
Echter, nu ik Scuba-gek ben geworden wordt mijn volgende de SRP043.
Voor de bezitters van dit horloge: is dit horloge bestand tegen een een paar schokken? Aangezien het een automaat is van een ander kaliber dan de 7S36B waar ik mee ervaring heb… Ik beweeg namelijk heel vaak wild en schokkerig met mijn armen… Vandaar mijn intresse daarnaar…
Verder voor de personen die hem heel veel dragen: hoe draagt hij in het dagelijks leven? De BFK past natuurlijk niet overal bij, dus ben benieuwd of deze dat wel kan.
Heh, ik haal jou en Dreski steeds door elkaar…
Dreski is toch die Seiko-guy? Of heb ik het weer
fout…
Het horloge is 44mm x 14 mm dikte (50mm met de
kroon). Volgens de cijfers een behoorlijke groter
jongen, echter, schijn bedriegt. (tu)
Dat valt me nog mee qua maat. Dreski en Bidle lijkt ook op elkaar dus ik snap je verwarring.
Dreski is meer van de G-shocks en de nieuwe aanwinsten. Ik ben meer van het topic van de groene wei en probeer af en toe ook een positieve bijdrage in het zakje te doen.
Bosnialove: Ik heb sinds ruim 4 weken de SRP 043 met stalenband aangeschaft en mijn pols is 18,5 cm. en zit echt top het draagcomfort is prettig.
Je voel absoluut niet dat je hem draagt, in het begin voel je wel dat je een wat gewichtige klok om je pols heb hangen maar dat went zeer snel.
Het leuke is dat de SRP043 ook wel “SeikoSinn” wordt genoemd of Seiko Sumo Prodiver erg nauwkeurig loopt. Ik draag hem om de dag en wissel hem op dit moment af met de Seiko skx009 met watchadooband die ik bij Rob monsterwatches heb aangeschaft.
Nu ruim 4 weken later is de afwijking nihil dagje op z,n rug laten liggen en een dagje dragen resulteert in een afwijking op dit moment van een ja je leest het goed 1 seconde met mijn “atoomklokje”:~
Succes met de aanschaf en veel plezier ermee, ben zelf ook vrij druk met de handen maar de srp geeft geen kick. loopt als de spreekwoordelijke brandweer!(tu)
Als het goed is ongeveer 50 uur,mogelijk iets minder denk ik. Maar is bij mij nog niet stilgevallen want ik draag hem om de dag.
Maar ik vind het echt een wereldklok ,lekker robuust en redelijk zwaar met de goede “Looks” die mij echt aanspreken.
Ik ben weer helemaal klaar voor de zomer met de srp043 en de skx009 en soms de skx779 (monster) maar de srp en de skx009 maar eerst eens een paar maanden lekker laten “inlopen”:~
Aha, bedankt voor de info. Ik kan niet wachten… Wanneer ik hem kan kopen… Pas na aanschaf van een nieuwe gitaar… Duurt nog heel lang, denk ik… Grrr… (td)
Aha, bedankt voor de info. Ik kan niet
wachten… Wanneer ik hem kan kopen… Pas na
aanschaf van een nieuwe gitaar… Duurt nog heel
lang, denk ik… Grrr… (td)
Op een gitaar kan je geen tijd aflezen…dus…toch maar eerst die geweldige SRP043:D moeilijk he keuze’s maken…SRP…srp… sr…s…
Aha, bedankt voor de info. Ik kan niet
wachten… Wanneer ik hem kan kopen… Pas na
aanschaf van een nieuwe gitaar… Duurt nog
heel
lang, denk ik… Grrr… (td)
Op een gitaar kan je geen tijd
aflezen…dus…toch maar eerst die geweldige
SRP043:D moeilijk he keuze’s
maken…SRP…srp… sr…s…
WTF? Helaas, ik heb wel een afgunst tegen gitaren in de standaardvorm. Als het nou een Flying V was, zou ik het misschien overwegen. Goed gevonden though, haha.