Heel mooi Gefeliciteerd!
Ik vond de 40mm ook een beetje te groot voor de gemiddelde pols. Dit is mooier
Heel nice en de 35mm past je prima
Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!
De sunburst wijzerplaat ziet er prima uit !
Over de hele lijn geslaagd .
Veel plezier ermee !
Proficiat, geniet ervan
Ziet er goed uit, geniet ervan!
Ik zat laatst naar Teddy Baldasarre te kijken, wat me niet vaak gebeurt, die bij Tissot op bezoek was. Er komen powermatic Tissots aan in 35mm, als ik me dat goed herinner. Wacht even…
…
…
.
Bam. Wel een wat rare versie met flute en steentjes, maar toch… Er komen dingen aan van Tissot in 35mm, ze hebben het licht gezien!
Joh… klein afwijkinkje was ook geen doodzonde!
Nee, nondeju da’s een fijn dingetje. Dat is echt letterlijk een heruitgave van de 1978 Seastar. Mooi man, ook met sunburst.
Geniet er van! Super cool.
Heel erg gaaf! Staat je perfect mijn vrouw heeft de lichtblauwe versie en is er ook erg content mee. Zo gaat hoe de dial met het licht speelt
Enne ja, proficiat, hoe meer prx op straat hoe beter. The secret’s out.
Proficiat, die maat is prima, veel draagplezier.
Ligt natuurlijk een je polsmaat. Persoonlijk zou ik de grotere adviseren bij een polsomtrek van 19cm en daarboven.
Zeker een heel sterk punt voor dit horloge en dat in deze (quartz) prijsklasse!
Correct, dat heeft met de geintergreerde band de te maken dus die “vouwt” pas na de eerste schakel in plaats van bij de lugs
Was even een overweging om daar op te wachten maar quartz ligt dichter bij het origineel en ik vermoed dat bij een automaat het horloge dikker zal zijn en daarmee uit verhouding zal raken.
Leuke versie ook, doe eens wat foto’s!
Mooie NA. Staat heel goed. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Mooi hoor, veel plezier dr mee! Ik heb de mijne ook al 4 weken nagenoeg non-stop om de pols. Ik had zelf mn twijfels bij de 35mm, maar het is gewoon een prima maatje. De sunburst dial is 1 vd redenen dat ik toch de 35mm heb genomen en niet de 40mm. Ik vind t prachtig, de reflectie van het licht op de wijzerplaat maar op de verschillende facetten vd case en de bracelet.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Pff da’s ook een mooie Matthijs, daar spugen we zeker niet op
Heel mooie Tissot in een goede maat! Geniet ervan
Ik was na dit artikel ook al bijna verkocht…
Blijf wel twijfelen over de kleur. Er zijn er 3 die ik helemaal zie zitten, maar ik ga er niet weer 3 kopen
https://timeandtidewatches.com/this-might-be-the-tissot-prx-35-youve-been-waiting-for/
Mooi maatje, past perfect