Love it, mooi horloge. Geniet ervan!
Welke 3?
Daarnaast probeer ik overlap in de collectie te voorkomen. Enkel een andere kleur wijzerplaat is voor mij niet genoeg.
Ja, voor mij wel zoals je weet .
Lichtblauw, blauw en die van jou…
Het is dat ik deze al heb anders was ik voor die ijsblauwe gegaan.
Donkerblauw is ook gaaf maar bij Tissot is het vaak paarsblauwig in de quartz modellen. Automaten zijn meer blauw gek genoeg.
Ja, idd. Vandaar dat ik ze telkens eerst live wil zien. Maar op dit moment maken de blauwe bij mij het meeste kans.
Oh, je hebt absoluut geen foute keuze gemaakt. Ik hou zelf ook erg van een robbertje quartz. Het is meer om aan te geven dat Tissot ook in dat 35mm platform gelooft, en ik denk dat het een hit gaat worden, ook juist in de originele kleine maten. Tissot met een hit vind ik sowieso leuk.
De PRX lijn (en ook de Gentleman range) zijn zeker al een hit, bij de PRX in zowel de grote als kleine maten. Het zou mij ook niets verbazen als Tissot ook nog met een tussenmaat van 38mm gaat komen.
De PRX chrono’s zijn qua looks ook niet verkeerd trouwens maar met 42mm echt veuls te groot. Daar moet echt nog even de schaaf overheen
Gaaf ding , staat goed om je pols
Mooie aanwinst Jeroen, veel draagplezier toegewenst met de PRX.
Erg leuk model en die kleinere maat past goed bij de retro-looks van de PRX
Geniet ervan!
Staat je goed, Jeroen. Gefeliciteerd met deze NA.
Leuk dat Tissot meegaat in de 35 trend. Het einde van het tijdperk van de pols hamburgers en keukenklokken. Veel plezier van dit mooie en draagbare horloge!
Ik ben daar eigenlijk allerminst zeker van Heb meer het idee dat de damesmodellen nu ook groter worden. Bij Tissot waren de damesmodellen altijd nog rond de 30 mm, nu dus 35 mm. De 35 mm wordt toch echt een beetje als dames/uniseks in de markt gezet.
De echte herenmodellen worden nog steeds niet kleiner
Lang leve vintage
Inderdaad; daarom heb ik ook vooral vintage
Ik snap het op zich wel, horloges zijn meer een afzetmarkt richting mannen. Een 35mm kun je nog als unisex positioneren, kleiner wordt lastig.
Prachtig!
Is de prx trouwens geïnspireerd door omega ref 366.0822?
Ik snap het ook wel inderdaad. Ook dat de herenhorloges groot zijn. Groot en bling verkoopt. ze gaan daar echt geen horloges maken voor een paar zeurpieten op een horlogeforum
Al zijn er buiten horlogeforums toch ook wel meer mensen met kleine polsen, en echt comfortabel zijn die grote apparaten niet
Komende tijd denken ze bij tissot dat de dames horlogemarkt plots mega gegroeit is🤣
Nee, op de Tissot ref. 40205