Een NA; kleiner is fijner! Tissot PRX

Ice blue ftw.

1 like

Goud, maar dan enkel omdat ijsblauw te veel lijkt op wat je al hebt. :slightly_smiling_face: Bovendien hoe leuk ze ook zijn, zou ik geen tweede kopen. Je zal altijd een favoriet hebben en de tweede gaat blijven liggen. Of je kan wachten tot de automaat uitkomt in 35, wss in andere kleuren…

2 likes

Ik heb blauw aangeduid omdat goud niet echt mijn ding is, maar dat is voor jou mogelijk anders natuurlijk…
Ik denk dat ik er eerder een blauwe 40mm-automaat bij zou nemen :wink:

1 like

Is een optie maar ik verwacht dat die dikker zal zijn, terwijl juist de verhoudingen van de quartz perfect zijn.

Om die reden neig ik naar goud maar ga zeker geen overhaaste beslissing nemen.

Ik ga sowieso voor de kleine maat

1 like

Het discrete ijsblauw dan :wink:

1 like

In dat filmpje van Teddy Baldasare zijn de afmetingen vd PRX 35mm met powermatic 80 ook te zien. 10.9mm dik, wat 0.9mm dikker is dan de huidige quartz.

Lijkt me nog wel ok. Hij ziet er wel ietsje dikker uit, maar nog best ok. Als ie rond de kerst uitkomt weet ik wel wie er een extra kadootje onder boom aantreft :grin:

1 like

Overigens heb ik de goudkleurige en vind m fantastisch dus daar zou ik voor kiezen in jouw geval. Ik denk dat de ijsblauwe en de witte teveel op elkaar lijken.

1 like

Zelf geef ik toch de voorkeur aan de quartz, net als het oermodel

1 like

Purist :metal:

1 like

Valt mee hoor, ik duik niet per definitie weg van herinterpretatie. Over purist gesproken :wink: