Een NA met een lang Praeludium (voorspel) Staudt

Dank je wel Ruud, ik heb nu vakantie en geniet nu nog meer van die tijd!

Dank je wel, dat het horloge zo dichtbij (nog geen 25 km van huis) wordt gemaakt/geassembleerd, geeft ook nog een extra dimensie.

Maar de doorslag gaf toch het ambachtelijke van dit horloge en de naam “Praeludium” op de wijzerplaat. Door het glas op de achterkant op het uurwerk is heel klein o.a. wel “Twenthe” te lezen.

Dank je wel, ik zit nu heerlijk in m’n tuinstoel op HF en telkens even kijken op de wijzerplaat, het blauw is idd. betoverend mooi😊.

Dank je wel, het is genieten met de nieuwe Staudt!

2 likes

Prachtige aanwinst! Geniet ervan👌🏻

1 like

Dank je wel Willem, hoewel ik deze Staudt handwinder meer dan vier en een half jaar geleden al gezien heb en erg mooi vond, kwam hij deze week eigenlijk toch nog erg onverwacht😊.

2 likes

Gevalletje “meant to be”.

Nogmaals: geniet ervan, het is je buitengewoon gegund!

1 like

Hoe langer het voorspel hoe lekkerder de climax.

Mooi horloge Hans!

1 like

Precies, in januari 2020 zag ik de Praeludium al in München op de Inhorgenta beurs. Toen vond ik hem al bijzonder mooi, maar nog niet om zelf te hebben, omdat ik heel erg op Omega was gericht.

Dank je wel, hoewel de Staudt erg onverwacht kwam, is het wel een goed onderbouwde aankoop geweest. Al jaren dacht ik dat er ooit een Staudt moest komen.

Vanmiddag heb ik alsnog Schaap en Citroen in Den Haag bezocht (met m’n Staudt om), ik ben er heel hartelijk ontvangen en heb er een gezellig gesprek met medewerker Max gehad. Dat de Tudor 1926 niet standaard in voorraad zit, begrijp ik nu volkomen. In de toekomst hoop ik bij hun in Den Haag nog wel eens iets leuks te kunnen kopen, als ik de Omega’s daar zie glimmen………:grin:. Daarbij laat de Tudor 1926 met zilveren dial me nog niet los. Daarna heerlijk gegeten bij Jamey Bennett, zo ongeveer t.o. Schaap en Citroen.

Groeten uit Den Haag

Met m’n Staudt in Den Haag

4 likes