Een nette introductie: Eunice Watches

Dank je wel
Ik ga er naar kijken

Ik ben zzp’er in een totaal ander branche, ik heb wel een plan moeten opstellen maar dat was totaal anders

Succes, Microbrands hebben veel horloges maar geen geld. Independent watchmakers hebben veel gereedschap en machines maar geen geld.

11 likes

Ik begrijp niet waarom men reageert met teksten als hierboven en nog ander soortgelijke berichten.
Ik heb een vraag gesteld maar als jullie er niks voor voelen om antwoord te geven op mijn vraag, ga dan aub naar een andere topic dat je wel zind.

En komen jullie niet met als je zo een vraag stelt dan kan je dit soort reacties verwachten
 scrol gewoon door

Waarom ga je niet zelf even onderzoek doen en rondvragen? Vrijwel alles wat je wilt weten is op Google te vinden. :man_shrugging:t2:

2 likes

Heb je mijn topic goed gelezen???

Autocorrectie

Koekoek heeft wel een goed punt, het komt allemaal nogal stuntelig over zo.

5 likes

Diegene die die tekst plaatste geeft advies, en heeft zelf een mooi merk opgezet.
Lees eens wat rond zou ik zeggen.

3 likes

Een iets ernstiger bedoelde tip dan maar: Hou gedurende een half jaartje de horlogeprojectjes op de crowdfunding platforms in de gaten. Dan krijg je een goed beeld van hetgeen microbrands/startups zoal uitspoken en van de populariteit van bepaalde stijltjes horloges. Lees vooral ook de commentaren en de project updates door. Dat geeft je een idee van de de mogelijke logistieke en technische problemen die kunnen opduiken en hoe je daarover met je klanten kan communiceren.

Succes!

2 likes

Kan maar wilt niet zeggen dat het onmogelijk is. Ik heb van veel ondernemers gezien die een bedrijf zijn begonnen zonder een opleiding ervoor te hebben gevolgd en wat is er mis mee als ik mijn vraag op een forum stel

Ben ik zeker aan het doen capibara

Dank je wel.
Ben ik ook al aan het doen. Zag ook al een goed YouTube filmpje over de horloge markt.
Maar zo is dat wat je zegt

Dat kan maar dan hadden ze een visie en ook die kan ik hier niet ontdekken.

Enkel wat kreten die ik al honderd keer voorbij heb zien komen.
Vooral deze is echt uitgemolken :

1 like

In mijn licht sarcastische reactie zit toch de pijnlijke waarheid verborgen.

Buiten dat geef je het forum te weinig informatie om wat mee te doen, probeer eens gerichte vragen te stellen.

13 likes

Dan voel je er niks voor, hoeft ook niet maar ik vraag me toch echt af
 wat wil je me duidelijk maken. Ik heb een topic geopend, dat jij maar niks vind.
Je hebt m’n bericht toch gelezen voor de mensen die er niks voor voelen, scrol door
?

Maar dan had je dat toch ook gewoon gelijk zo kunnen stellen zoals je dat nu zegt.
Om je licht sarcasme met je plaatje te plaatsen werkt bij mij helemaal averecht, zeg dan gewoon niets

Nee vind het wel een leuk topic, en ik denk dat het ook potentieel heeft om nog leuker te worden. Ik blijf nog even hangen.

16 likes

Blijf gerust

Dan zou @eunice zich kunnen inkopen inkopen bij een microbrand of in het bedrijf van een onafhankelijke horlogemaker. Dan is het probleem opgelost.

Dan wordt dan zoiets:

You’ve got the brawn
I’ve got the brains
Let’s make lots of money

1 like