Kut, ik moet nu echt gaan slapen. Net nu het gezellig wordt.
Ehmā¦jij wilt een horlogemerk op poten zetten en om dat succesvol te laten verlopen heb je nodig.
- poen/een suikeroom/investeerder
- een doordacht plan
- een ontwerp(er)
- faciliteiten om jouw product te maken.
5.reclame - platforms die jouw waar willen verkopen.
enz
Wat heb je van het bovenstaande lijstje al geregeld?
Ja je verbaast je met de minuut meer. Ik zou beginnen met een cursus communicatieā¦
Waarom zit die āDis Gon Be Gudā meme hier nog niet in?
Wanneer is de podcast met Eunice?
Of "shit, here we go again "
Je hebt geen duidelijk beeld wat je wilt, dan kunnen mensen jou niet gericht helpen, je gaat niet inhoudelijk in op toch best goede vragen die hier gesteld worden en buiten dat reageer je toch best brutaal op mensen op dit forum die weten waar ze het over hebben.
En jij verwacht dat mensen op dit forum de moeite gaan nemen om jou zo goed mogelijk te ondersteunen?
Jij als zzper weet dat je niks alleen kan en altijd hulp nodig hebt (niks om voor te schamen overigens). Dit forum heeft ongelooflijk veel kennis op alle vlakken en nog mooier, jou early adopters. Met volle verbazing ben ik je reacties aan het lezen. Je hebt al deze kans hier in een paar uur goed vergooit.
6 mensen antwoorden tegelijk⦠rustaagh!
Ik wil graag astronaut worden, welke YouTube moet ik daarvoor volgen? Moet ik dan speciale voeding nemen en oefeningen doen?
Niets spannends hier. Ik zie een meneer die zonder enige kennis dacht een gat in de markt gevonden te hebben. Overduidelijk dat dit geen Hans Wilsdorfje is.
Pak ām niet zo hard aan. Hij weet inmiddels ook dat het niets gaat worden.
Slaap lekker HF
Ik vraag me af met wat voor soort mensen hij werkt.
Ik gok overledenen.
Ik heb veel goede adviezen gelezen waarvoor mijn dank!
Maar voor de andere die de moeite willen nemen om hun sarcasme herhaaldelijk te uiten en mij dan een punt duidelijk willen maken, m
3 uur lid
Geen idee wat je wil volgens mij .
Je komt op mij over als een jongeman van 16 met je wel zeer open vragen .
En dan ga je ons ook nog vertellen hoe we moeten reageren ?
Waarom wil jij een horlogemerk beginnen ?
Wat weet je überhaupt van de horlogewereld?
Hij weet ook niet eens hoe laat het isā¦(tijd om te gaan lezen ipv schreeuwen)
Ik ben vrij zeker dat de meesten het goed bedoelen. Als jij nou“s alle opmerkingen (ook degene die jij sarcastisch noemt) meeneemt en er “s over nadenkt, om dan binnen pakweg een maandje met een iets meer uitgekristalliseerd idee een tweede kans te wagen, denk ik dat je een stuk verder gaat komen.
Onbescheiden als ik ben zeg ik graag gedaan, want uiteindelijk denk ik wel dat ik toch een paar waardevolle adviezen heb kunnen geven.
Jullie reageren maar hoe jullie willen reageren. Jullie verwachten van mij een onderdanigheid terwijl ik allemaal belachelijke opmerkingen over me heen krijg. En dan heb ik het niet over reacties van: is niet slim of ik zou het anders hebben aangepakt etc
https://www.quora.com/Where-can-I-find-watch-manufacturers
Hiermee kan je verder op onderzoek.
2 seconden Googlen maar vooruit, kan je gemist hebben.
Laat dit topic los, lees het als je afgekoeld bent eens rustig door en bedenk hoe je ook kan reageren richting je potentiĆ«le klanten. Want serieus gast, je krijgt bakken schijt honderd keer groter dan dit over je heen als je daadwerkelijk iets lanceert. Comes with the job so deal with itā¦