Een nette introductie: Eunice Watches

Prima manier dit! Gaat lekker :grimacing:

19 likes

Ik ben hier ook niet om reclame te maken

Hoezo niet? Je bent zojuist je doelgroep binnen gestruikeld.

15 likes

Verenig het nuttige met het aangename en bouw een horlogeschool in Afrika. Dan sla je twee vliegen in ƩƩn klap.

8 likes

Het zou een goed begin zijn om eerst een bepaalde gunfactor te verkrijgen (kijk even bij brunmontagne) die gunfactor ben je hier al behoorlijk aan het vergooien…

5 likes

Ik ben hier om mijn vragen te stellen, niet voor reclame

Men verwacht van mij dat ik knik op al die sarcastische opmerkingen die ik krijg en dat dan zeg scrol door vergooi ik …

Ik heb heel wat tips en adviezen gelezen die ik ook meeneem maar bij die sarcasme zal ik mij ook gewoon laten horen

Je kan nu door blijven emmeren, maar je kan ook in de spiegel kijken en denken: ik had eerst even beter moeten rondkijken hier. Er is zo vreselijk veel info te halen…

5 likes
7 likes

@Watch2Morrow kom dr maar in, ik heb de chips en cola klaargezet🤘

2 likes

En net zo kan jij ook doorblijven emmeren of naar een ander topic gaan, staat het je niet aan dat ik terug antwoord, er zijn honderden andere topics dat graag naar je geƫmmerd luisterd

Tegen mij mag je hoor maar om dat bijvoorbeeld ook tegen Stefan te doen is niet handig. Hij heeft namelijk op dit vlak toch wel wat gepresenteerd en weet waarover hij praat.

Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren op de vragen die gesteld worden in plaats van te blijven trollen…

Ff serieus, de ene na de andere opmerking van dat ik raar overkom en belachelijk voor jullie en op die opmerkingen moet ik serieus reageren.

Eerlijk antwoord? :joy::joy:

3 likes

Wat is je usp?
Dat is geen rare vraag, en deze is al meerdere malen gesteld.
Dat heet interesse.

3 likes

Lees het terug en dan zie je dat het geen vraag was

:joy::joy: man man man… ik hou er over op.

Tip 1: let op je Nederlands
Tip 2: wees wat aardiger, zeker als je net lid bent en ook nog eens tips vraagt over een op te zetten merk
Tip 3: ga een cursus anger management volgen
Tip 4: Zie 1, 2 en 3 :heavy_check_mark:

13 likes