Een nette introductie: Eunice Watches

Ik vond dit net:

Eunice is een Latijnse naam voor meisjes .
De betekenis is **mooie overwinning**
De naam Eunice wordt het vaakst gegeven aan Belgische meisjes. (4 keer vaker dan aan Nederlandse meisjes.)

1 like

eunuch Watches
 Mooie naam voor een merk zonder ballen

9 likes

De onderliggende boodschap lijkt toch meer en meer: “hoi ik ben Eunice en ik houd mijn spreekbeurt over horloges”

6 likes

Merk ik indd,
Toch heb ik geen spijt deze topic te hebben geopend want heb ontiegelijk goede adviezen eruit kunnen halen, ben er natuurlijk nog laaaannggg niet maar alles is voor mij mooi meegenomen. Meer had ik ook niet verwacht.

Het is dat ik het wil ontwerpen en vroeg mij verder af hoe verder.
Die serieuze vragen die er worden gesteld vind ik ook gewoon goed maar die andere opmerkingen kan ik niet meer serieus op in gaan

Dan komt dat zo bij jullie over

Één ding weet je nu al: heel HF hoef je niet tot je potentiĂ«le klantenkring te rekenen.

7 likes

Was sws niet mijn bedoeling!

Kunnen dit soort topics in het vervolg vroeger op de avond plaatsvinden? Mijn wekker gaat om 5 uur

17 likes

Ik haal mijn plezier niet uit het falen van anderen dus ik wens je oprecht veel succes.

Ik ben er wel klaar mee en het is bedtijd, hasta la pasta.

8 likes

Dank je wel

Als je echt wilt dat het wat gaat worden moet je je minder af laten leiden door niet relevante zaken. Je gaat constant in op zaken die je afleiden. Wat je ook gaat doen in het leven, deze les geldt voor alles.

10 likes

Hoi.
Ik geef je een aantal tips;

1. Onderzoek. Leer de wereld kennen. Maak connecties met mensen hier en met independents. Lees toppic etc (maak voor de volledigheid een nieuw account aan want dit wordt hem niet meer.). Snap horloges en snap de doelgroep.

2. Stel gericht vragen aan de juiste mensen. Je startvraag is veel te breed en veel te vroeg.

3. Ga nooit in “gevecht” met je doelgroep. Zorg ervoor dat het je gegunt wordt en gun anderen.

4. Ga dan pas eens nadenken over wat je wilt en werk dit eens uit. Dit kost wel even tijd

15 likes

Had op een tegeltje in de kleine ruimte van grootmoe kunnen staan. De waarheid als een koe!

1 like

Dat ideetje van @Arvid m.b.t. de HFLE2022 is nog zo slecht niet, weet je. Ook al doe je het maar virtueel, ik denk dat je er enorm veel van kan leren.

4 likes

Dat is waar wat je zegt. Want telkens als ik wilde antwoorden op een serieuze vraag, ben ik toch weer ff snel gaan antwoorden op de mensen met wie ik discussieer

Mijn beste advies is om nog vóór einde groep 8 na te denken over de middelbare school waar je naartoe wilt.

5 likes

Dank je wel, goede tips waar ik wat mee kan.
Gaat zeker ook nog heel wat tijd kosten.

Weet je geen goed boek?

2 likes

Ben ik al voorbij
Anders had ik geen zzp’er kunnen zijn.

Laat die sarcasme van je ergens op slaan want dit is troep

1 like