Zal ik nooit doen want is m’n passie!
Ja dat lijkt mij dus wel, als je ons hebt heb je de eerste gratis marketing al te pakken, wij zitten hier maar ook op insta, met elkaar heel veel volgers dus dat zou juist strategisch slim zijn mensen hier gewoon te vriend te hebben, gratis promo is wat je moet hebben, al speelt geld geen rol, de bal moet gaan rollen en horloge liefhebbers kunnen je net die push geven… Raad jij nou eens waar ik op een verjaardig over praat! Waar wij allemaal over praten! Juist horloges tegen iedereen die het maar wil horen.
Kerel, wat is de reden dat je een horlogemerk wilt starten?
Is het je passie (daarvan heb je nog niemand overtuigd)?
Ben je een gewiekste marketeer? Dan hoef je hier niet te rade te gaan…
Zie je een gat in de markt?
Je bent zzp-er, dus je zult begrijpen dat je iets zult moeten bieden, alvorens mensen je product afnemen. Wat denk je toe te kunnen voegen?
Of heb je enkel geld stuk te slaan en wil je je ego strelen met een eigen merk?
Of wil je aanspraak maken op subsidie, waar je een plan voor nodig hebt? Dit zou je haast vermoeden… correct me if I’m wrong.
Ik dwaal hier nu een half jaartje rond, maar ben een leek, ook al heb ik veel opgestoken. De enige reden dat iemand als ik word ‘getolereerd’ is wellicht omdat ik wel een oprechte interesse heb. Wanneer jij dat ook toont, door ook wat maanden intensief hier mee te lezen, vragen te stellen en je interesse te laten blijken, heb je al een iets betere basis. Om hulp te vragen, maar vooral voor jezelf, om erachter te komen wat jij wilt. En wat liefhebbers willen, vinden en waar ze hun zuurverdiende knaken aan (willen) spenderen.
Ik ken weinig succesvolle ondernemers die niet vanuit hun passie ondernemen. Of gruwelijk slimme/gewiekste marketeers zijn. Of mensen die per toeval een gat in de markt (denken te) zien. Of een combinatie hiervan. In welke categorie val jij?
Begrijp goed dat wanneer je weinig deelt, je weinig ontvangt.
En jij gauw naar bedje toe! Lekker dromen.
Zal ik nooit doen want is m’n passie
Ik loop je maar wat te plagen.
Jaag je passie na. Steek de energie en de aandacht er in en geloof in je zelf.
Succes
Daar zit dus precies het punt! De kleine zelfstandigen die het lukt om van niets een horlogemerk te bouwen doen dit met alle passie die ze in zich hebben. Jouw baan als zzp-er is je passie. Geef je net aan. Dus dat horlogemerk wordt een hobby project en daarmee gedoemd te mislukken.
Zie je niet dat het nergens opslaat wat je zegt, je bent uitgelult en dan ga je dom praten. Zeg goede dingen.
Dat mijn vraag verwarrend bij jullie is overgekomen is een ding.
Maar nu lul jij zomaar wat.
Dank je wel
Jij bent hier niet lang lid, dat kan ik je vast voorspellen. Succes!
Gooi me eruit dan
Jaja, rustig. Je wordt op je wenken bediend. Even geduld.
Ja gooi hem er uit dan
Niemand komt aan Maaskantje!
Doe het voor je gaat slapen
Zorg dat je me zover krijgt dat ik door jou weg wil
Zo nog iemand een vraag, wil er nog iemand anders een horloge merk beginnen bijvoorbeeld
Dra mig baklänges, maarreuh volgens mij zat het een ietsje anders in elkaar
FTFY