Een nieuwe Breitling aanschaffen

Ik geloof niet dat Breitling nog uurwerken van ETA gebruikt.
In de catalogi kan ik het niet vinden namelijk.

1 like

Dat dacht ik ook maar blijkbaar gebruiken ze in de Superocean ,zoals @Hansi1959 heeft, wel weer een 2824 variant. Ook op de site van Breitling is idd op te maken dat hier een B17 (ETA2824) in zit.

Ik ga vrijdag kijken voor een Superocean Heritage Chronograph 44. Zwart met stalen band. Ik had er 1 in bestelling staan via Chrono24 maar na 6 maanden wachten en weinig communicatie vanuit de verkoper heb ik vandaag besloten hem te annuleren. Dan maar iets meer betalen. Er ligt er 1 in Utrecht.

1 like

Dat zijn er een hoop hahaha. :+1:t5::+1:t5::+1:t5:

Ik zie ook enkele voorstellen m.b.t. pre-owned/occassions voorbij komen. Maar laatst sprak ik een vriend en die zei als reactie op mijn voorstel om een pre-owned te komen “als ik zoveel geld voor een horloge betaal, wil ik ook graag zelf het eerste krasje maken”. En daar kan ik me wel in vinden.
Wie weet dat als het te lang duurt voordat ik zo’n bedrag bij elkaar heb gespaard ik alsnog uitwijk naar een pre-owned, maar in eerste instantie wil ik voor een nieuwe gaan. Sowieso ben ik dan ook niet van plan hem weer zomaar te verkopen, dus dat hij dan in waarde daalt is, mijns inziens, dan ook minder belangrijk.

Iedereen nogmaals dank voor de fantastische feedback en adviezen!

3 likes

Eerste deel van mijn Breitling heb ik alvast :grinning_face_with_smiling_eyes:.

5 likes

Ik ben sinds vandaag inmiddels verder🤪

19 likes

Heel mooi!!!

1 like

Gefeliciteerd!

Fraai ding!

Mooi hoor :+1:

Breitling is ook goed vertegenwoordigd op Schiphol, dus mocht je op zoek zijn naar een gegarandeerde “korting”

Daar was ik net… echt precies alle begeerde modellen zijn er NIET. Bij Tudor hetzelfde. Omega goed vertegenwoordigd, behalve de Speedmaster dubbel saffier.

Rolex 1 lady Datejust op president bracelet van 23 k (tax free prijs)…