Hallo beste horloge fanaten,
Ik wil volgende week 'n nieuw horloge kopen, gewoon omdat het kan.
Nu heb ik op het net 'n beetje zitten neuzen en ben bij Monsterwatches wel wat leuke modelletje tegen gekomen.
Ze schelen nogal in prijs, maar dat is toeval.
Ik heb zo’n 300,- a 400,- te besteden daaraan.
In het rijtje van kandidaten staan wat (sport)5jes en duikertjes.
Ik heb wat foto’s gemaakt van mijn keuze (hoop niet dat er auteursrechten op de foto’s zitten )
Ik denk bijna zeker te weten welke het gaat worden van het rijtje, maar ben benieuwd wat jullie van mijn kandidaten vinden en/of welke jullie aanbevelen of zouden kiezen?
nr 4. En saffier erin zie ik persoonlijk niet of amper. Krassen krijg ik niet ( en zowel : pech ).
Wel idd een andere band want de originele…
Als je loopt klink je als dit :
Ik was er al bang voor dat de SKX007 Populair zou zijn… Persoonlijk twijfel ik het meest tussen 4 en 5. Al vrees ik dat ze er beide komen, maar welke eerst!?
En toch twijfel ik het meest tussen 4 en 5…
De SKX007 omdat het idd 'n klassieker is, de Vw kever onder de horloges (klassiek en genoeg voor te koop om hem naar eigen smaak te verbouwen)
Nadeel is dan wel weer dat je er mee dood gegooid word.
En de SRP495 vind ik 'n mooi model (op dat dikke vergrootglas na) en zie je veel minder vaak.
Plus 'n 4R36 uurwerkje is weer eens iets anders dan de 7S26
Nadeel van de SRP vind ik dan weer, het vergrootglas en dat bobbeltje op de bezel en dat de bezel gecoat is, wat mij iets te snel lijkt te beschadigen.
Ik kan er gelukkig nog 'n paar nachtjes over slapen.
Maar de eerste ik ook 'n groot 5je hoor… Niet de standaard 37mm.
En ik heb met die ogen van mij wel 'n wat groter klokje nodig.
Als ik telkens m’n bril op moet zetten om te kijken hoe laat het is, kan ik net zo goed m’n telefoon pakken om de tijd te zien
Overdag kan ik het nog wel redelijk zien, maar als het schemering word!