Dan moet het wat betreft de afleesbaarheid sowieso 2,3 of 4 worden waarbij ik kan getuigen dat de SKX007 heel goed afleesbaar is zonder mijn leesbril op.
Heb zelf een skx009 die er aan komt dus mijn voorkeur kan je zelf wel invullen
Staat er net eentje op het blauwe gedeelte.
Strapcode stalen band eropā¦
Maar je wil er zo te lezen een saffier op laten zetten? Dan heb je toch geen last meer van de cyclops?
Waarom geen SKX009?
Ook leuk āvoor erbijā en helemaal hip tijdens de zomermaanden!
(Helemaal cool met een bijpassende NATO!

Yes
Ja, op dit forum zie je veel SKXen. Maar irl zie je ze vrijwel nooit. Dus dit forum geeft een nogal vertekend beeld. En het feit dat dit horloge zo geliefd is onder horlogeliefhebbers, is natuurlijk vooral een aanbeveling als het gaat om de zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding.
Zeker.
Ik ben er in 6 jaar tijd maar 2 in het wild tegengekomen.
Beide 009ās
Dus mijn keus zou ook de SKX zijn.
Als je pols het kan hebben de Stargate! Lijkt mooier afgewerkt dan de rest en heeft de dial met de meeste diepte.
Wat ik al zei, vind ze leuk maar persoonlijk houd ik niet zo van dat blauw en rood. Zie het zoiets als, ik hou van dieren en vind honden heel leuk⦠Maar bij 'n ander, niet in mijn huis.
Dat wat je zegt, heb je zeker gelijk in.
Ik kom ze eerlijk gezegd irl ook weinig tegen, maar toch!
Dat is ook wat ik dacht⦠De SRP ziet er standaard toch wat afgewerkter uit en je ziet ze nauwelijks.
Eigenlijk doe ik de SKX tekort als ik alleen de meer dan goede prijs-/kwaliteitsverhouding noem. Ik heb er zelf twee en dat heeft ook te maken met het feit dat ik ze ontzettend fijn vind dragen. Altijd en overal en aan alle soorten banden. Verder zijn er de Seiko duikerhistorie, de no-nonsense eigenschappen en de onbeperkte moddingmogelijkheden. Dit alles maakt het gewoon een enorm robuust en tegelijkertijd charmant horloge. Nou ja, je moet het denk ik zelf een keer ervaren. Of je koopt gewoon wat anders natuurlijk. Het gaat ook maar over een horloge. Lekker belangrijkā¦
Succes en veel plezier met kiezen!
Thnx.
Zoān SUN serie van Seiko met gmt kinetic uurwerk is ook niet te versmaden. En door de recente prijsdrop ook binnen budgetā¦
Ook leuk idd⦠Maar wil 'n automaat, heb al 3 horloges met batterij. Dus wellicht 'n andere keer.
Na wat nachtjes geslapen te hebben, denk ik toch dat ik voor de skx007 ga!
Met hier en daar 'n kleine verandering om 'm naar mān zin te maken⦠Ik heb hier boven al verteld wat ik anders wil. Maar er is nog iets wat ik graag wil veranderen aan deze skx, en dat zijn de wijzers! Want die vind ik echt niet mooi en moeten eraf! (Vooral de uur wijzer met die rare pijl) Ik heb al hier en daar rond gekeken, maar ben niet verder gekomen dan deze varianten hier beneden op de fotoās. Op de eerst foto, blijft het Seiko (maar gaat dat passen?) En die op de tweede foto vind ik ook wel mooi⦠Alleen, tja⦠Doet me 'n beetje aan Rolex denken.
Heeft 1 van jullie nog ideeƫn, adresjes waar ze leuke wijzers verkopen of linkjes daar naar toe? Bij voorbaat dank voor de tips.
Merc op Seiko, geen best idee.
Maar dat zegt ik
Als je het mij vraagt, wordt dit de nieuwe Klassieker van Seiko, De Mini Turtle;
Deze duiker draagt iets kleiner als de SKX modellen en heeft bovendien een moderner uurwerk met Hacking & Winding. Zelfs met saffieren voorruit past dit model precies binnen budget ;-), Maar als saffier niet nodig is, staat er zelfs al eentje in het blauwe (verkoop) gedeelte van het forum.
Hahaha Dat bedoelde ik nou ook⦠Vind het leuke wijzers, maar op 'n Seiko�