Ook 'n leuke, heb ik ook nog naar zitten kijken.
Maar dan heb ik toch liever de SRP777 Ik hou toch meer van de wat grotere horloges, niet dat ik echt 'n olifantenpoot van 'n pols heb… Maar toch! Ik heb van de week nog m’n 36mm Seiko verkocht, 1 omdat ik er moeite mee heb om dat voormaat af te lezen zonder bril en 2 ik heb net het idee dat ik 'n dames horloge draag. De srp777 is dat wel iets boven mijn beoogde budget, maar grenzen zijn er om te verleggen… En ik hoef nou ook weer niet op 'n paar cent te kijken, alleen zorgen dat ik geen ruzie met m’n vrouw krijg 
De Mini Turtle is toch nog 42mm in doorsnede, dus echt mini is ie niet
De mini Turtle draagt en oogt wel veel kleiner dan de SRP… modellen (bezel is 39mm en de wijzerplaat is daardoor ook kleiner). De mini heeft subtiele stijl kenmerken die mij heel erg bevallen. Zo is de bezel een beetje “verzonken” in de kast, zoals bij de Sumo. Kijk ook eens naar het nieuwe profiel van de bezel rand en de Sumo-achtige uiteinden van de lugs. 
Waar de SRP… echt een tool watch is, lijkt de mini Turtle in mijn ogen over wat meer raffinement te beschikken.
Hoi, als je nog zou twijfelen, ik heb een mooie stargate hier te koop staan. Maar vooral je keuze niet laten beïnvloeden! 
Ik heb je advertentie gezien, leuk ding wel. Maar ik heb al 'n horloge besteld, dus 2 horloges kopen in 1 week gaat me iets te ver. Krijg ik ruzie thuis 
Welke ik in bestelling heb, laat ik iedereen hier nog wel zien als ik 'm ontvangen heb.