Een opmerkelijke advertentie

Replica horloges zijn verboden! Advertentienr.:6706429213
Terug | Antiek en Kunst > Horloges Vorige | Volgende

Prijs:
Zie omschrijving

Datum:
25-12-06, 11:49

Gezien:
12 keer

Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam: Robbie’s Watch Store

Telefoon: -

Woonplaats: Soesterberg, Utrecht

Beschrijving

Replica horloges zijn verboden!

Ik heb in het afgelopen half jaar op deze site replica horloges van
Cartier, Panerai, A. Lange & Sohne, IWC, Jaeger LeCoultre,
Baume & Mercier en Vacheron Constantin aangeboden onder
gebruikmaking van nickname zoals Robbie’s Wacht Store!

Het aanbieden en verhandelen van namaakhorloges is verboden
nu dit inbreuk maakt op de merkrechten en auteursrechten van
onder meer Cartier International NV en Officine Panerai N.V.
Richemont International S.A. en Lange Uhren GmbH.

Ik heb nadat ik een dagvaarding heb ontvangen en beslag op mijn
rekening is gelegd, een schikking getroffen met bovengenoemde
merkhouders.

R.P.H. Roelofs

Advertenties door Google
Geen advertentie gevonden

Voeg toe aan favorieten
E-mail deze advertentie naar een vriend
Druk deze advertentie af
Tip Marktplaats.nl over deze advertentie
| | | |

Bieden
Deze adverteerder heeft ervoor gekozen biedingen via Marktplaats.nl niet te accepteren.
Als u geïnteresseerd bent kunt u de adverteerder een e-mail sturen

Copyright © 1999-2006 Marktplaats.nl. Alle rechten voorbehouden.
Hoofdmenu | Help en Contact | Forum | Beleidsregels en Voorwaarden | Site map | Over Marktplaats.nl

:d:d :wink:

Goed dat ze er eindelijk eens wat aan doen.
Als marktplaats zelf nou eens mee zou werken

Ik heb die advertenties wel eens zien staan, o.a. niet zo goed geimiteerde IWC big pilots voor een schijntje.
Het is jammer dat dit zoveel voorkomt. Het is vooral interessant om eens te zoeken op Marktplaats op “Breitling for Bentley” wat je dán allemaal te zien krijgt slaat echt alles.

Groeten,
Stefan

Ik heb ook al een aantal keer aangegeven bij marktplaats dat het hier gaat om replica’s helaas staan de advertenties er na een paar dagen nog steeds op. Maar iedereen begrijpt toch wel dat een Breitling Navitimer aanbieden voor 100 euro toch duidelijk een replica is?
Ik moet er altijd wel hard om lachen. Soms staat er ook in de advertenties met boekjes garantie e.d.
En verder op tussen de gevonden advertenties staat dan een echte Navitimer voor 2500 euro ofzo.
Jammer maar ik ben zeer happy met mijn mooie Breitling B1 (1 jaar in bezit)

Breitling fan.

Het gaat mij vooral om deze laatste zinnen van zijn advertentie :

Ik heb nadat ik een dagvaarding heb ontvangen en beslag op mijn
rekening is gelegd, een schikking getroffen met bovengenoemde
merkhouders.

R.P.H. Roelofs

Hij moet zich dus in het openbaar verantwoorden compleet met achternaam erbij!

Sorry had ik even niet zo snel opgepikt, maar ik vind het prima als dat soort personen worden aangepakt.
Heel zelden trapt iemand er nog wel is in met zo een advertentie en dat kan ik alleen maar schandalig vinden.
Aanpakken die gasten met die NEPTROEP!

Breitling fan.

Ik begrijp niet waarom (chinese) bedrijven zich zo toeleggen op het maken van imitaties die dan voor 25-75 euro verkocht worden.

Laatst had ik een ‘Breitling’ in mijn handen, niet echt netjes afgewerkt, maar wel met werkende chrono’s en een automatisch uuwerk. Had de eigenaar 50 euro gekost.
Waar koop je nou voor 50 euro een chronograaf automaat? Als de makers van deze imitaties nou eens een eigen merk verzonnen, konden ze volgens mij een hoop meer geld verdienen.

p.s. ik besef dat ze zo natuurlijk niet aan marketing hoeven doen, omdat ze meeliften op de promotie van het echte merk.

Groeten,

Stefan

zolang er markt voor is zullen ze gemaakt worden , het aller trieste is natuurlijk dat er ook neppers voor wel de volle pond verkocht worden…laten we dat niet vergeten

nog belangrijker vind ik de opmerking: en verderop staat dan een echte voor 2500 euro. Je mag hopen dat het een echte is… prijs zegt helaas niet alles.

Je was me net een minuutje voor :smiley:

ik ken dat…daar leer je vanzelf sneller van type :smiley:

…tegen Joost en Mick dan :smiley:

Daar had ik inderdaad niet echt rekening mee gehouden. Maar persoonlijk denk ik dat de producenten van neppers daar weinig aan hebben, en dat die grote ‘oplichtings winst’ bij de eindverkoper ligt.

Maargoed, dat is slechts speculatie, wel een interessant onderwerp voor discussie :smiley:

Ben ik met je eens Mick, maar meestal is er dan gelukkig wel een originele box, boekjes, nota,garantiebewijs e.d. aanwezig. Maar het blijft altijd oppassen natuurlijk. Het beste is gewoon altijd naar een officiele dealer gaan
en lekker afdingen (maar dat is een andere discussie)

Breitling fan.

Helaas worden ook de box, boekjes etc. nagemaakt…

Daarom maar het beste altijd naar de officiele dealer gaan. Is nog leuker ook lekker kijken naar alle mooie klokken
Is toch leuker dan die plaatjes op marktplaats e.d.

Breitling fan.

ik doe zelf bijde …ik ga regelmatig naar een juwelier maar ik blijf het ook zeker een sport vinden om overal rond te snuffelen voor koopjes of aparte klokken…

Jullie “jokers” hebben duidelijk geen id waar een replica over gaat.
Geleuter over origineel, schiet is fijn op.
Een goede replica is absoluut niet minder als het origineel en ZEKER niet te onderscheiden.
Sterker nog, meestal is het roest-vast staal van dezelfde kwaliteit (of beter) en komt het uurwerk ook bij ETA vandaan, EXACT zoals Breitling dat pleegt te doen.
Breitling maakt geen eigen uurwerken en het roest-vast staal wat ze gebruiken is NIET beter als een gemiddelde Seiko of Citizen.
Ik heb replica’s liggen en originele exemplaren, het verschil NIET te zien, niet te voelen.
ETA uurwerk (ETA Valjoux 7750), saffier glas en roest-vast staal 316L.
Ik draag replica’s als ik bang ben het origineel te kunnen verliezen.
't Origineel om het flut merk te ondersteunen, want meer als flut is het niet.
Opgeklopt merk, met een ZEER SLECHTE GARANTIE voorwaarden.
Op mijn replica’s heb ik 3 jaar garantie op het origineel maar 1…

Marketing:
Waar zie ik iets van marketing terug bij Breitling?
Rolex schenk tenminste alle winst nog aan een goed doel en Breitling?

Als replica’s nou net zo goed zijn als echt kan je toch beter een fiat kopen i.p.v. een ferrari?

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt Extreme het gaat hier om de boodschap dat het verboden is en dat iemand er voor boeten d.m.v. een dagvaardiging en beslaglegging op z`n rekening.
De kwaliteitsvergelijking tussen een replica en een originele is een hele ander discussie.