Een overzicht: de Vacheron Constantin Overseas

Listprijs is inderdaad irrelevant

1 like

hmm, ja dan betaal je 2k om hem meteen te hebben… als de wachtlijst erg lang is kan ik me de overweging voorstellen…

Inderdaad.
Maar tis crisis he. 2 tot 3x nadenken nu
Tijd van kopen, dragen en met winst door naar volgende is voorbij.

2 likes

Das zo vreemd, nu of nooit zou ik zeggen maarja ik ben rolex boy he😉

Die is lang aldus mijn contactpersoon bij AD

1 like

Ik heb n korte shortlist van 3. Effe die knoop nog doorhakken

1 like

hmm… ja blijft lastig. Ik moest een paar maanden op mijn DD wachten, ergens maakt dat het ook wel bijzonder. Maar geloof dat bijvoorbeeld anordian op 2 jaar zit, daar begin ik echt niet aan…

Voor mij is dit gewoon veel geld en daar denk ik goed over na. Ik vind hem wel prachtig en hij zat als gegoten.

Staat met afstand op nr 1 van de wishlist.

2 likes

Begrijp me niet verkeerd, 25k is enorm veel geld en 2k zeker ook. Dus logisch dat je daar even goed over na moet denken en voor moet sparen.

maar bij een enorme wachtlijst kan ik me ook voorstellen dat grijs een optie is. Bij R betaal je soms 2 keer de nieuwprijs, dat gaat mij echt te ver.

1 like

Dan zou ik me gewoon op de lijst laten zetten voor een nieuwe. Er haken vast een hoop af die er alleen maar op staan om snel geld te verdienen. En wie weet word je dan zo gebeld?

1 like

ja zag er goed uit!

ik heb hem nooit gepast, wordt altijd gezegd dat hij erg groot draagt. Maar zag er bij jou goed uit.

Dat is het plan idd

1 like

De stalen band ging precies met mijn pols mee, geen lucht. Mijn pols is 17.3 maar redelijk plat.

Hij voelde qua maat aan zoals de defy skyline.

1 like

ik moet hem toch eens passen!

1 like