Vind ik persoonlijk wat sportiever.
Eerst maar is gaan passen. Ik hoop dat de overseas past want die vind ik het mooist
Vind ik persoonlijk wat sportiever.
Eerst maar is gaan passen. Ik hoop dat de overseas past want die vind ik het mooist
Die full calendar met blauwe plaat wel. En de daydate eigenlijk ook wel omdat die door de twee subdials wat weg heeft van een chrono.
Ok.
Ik vind ze allemaal niet sportief. Sportief kan ook op staal, deze niet.
Ik zie een Fiftysix als de gulden middenweg tussen een Patrimony en Overseas. Geen pure dresser en geen pure “integrated bracelet steel sportswatch”. Vergelijk ze met een 5205 of 5960. Geen Calatrava maar ook geen Nautilus.
Acceptabel, ja!
Ahhh verliefd, dan moet je doorpakken he.
Eerst een paar uit de collectie verkopen. Ik zal geduld moeten hebben vermoed ik gezien beschikbaarheid. Maar echt heel fraai!
Waar heb je hem gepast? Wat zeiden ze over de beschikbaarheid dan?
Mooi. Je kunt m hebben.
Ik vernam van de week dat de overseas zwarte plaat grijs al rond list te vinden is. Wel paar jaar oud dan.
op chrono24 nog niet
Ik heb hem bij een GD gepast. Daar is hij nog fors boven list.
Jij weet toch wel ergens een mooie deal te vinden? Hoeveel zit ie nog boven list nu?
Die list is wel net v 22,7 naar 25,7 geinflateerd he. Zilver nieuw zat 24. 26-27 zwart nu?
Ohw dat wist ik niet maar dan is het verschil niet meer zo groot
Wie nu gebeld wordt door AD moet effe beslissen of ie m gaat dragen he
Voor de snelle winst moet je t niet meer doen
Chrono crown heerlen staat zwarte overseas voor net geen 28 k. Dat zijn dan geen rolex opcenten toch? Blijkbaar toch weinig animo voor beetje boven list terwijl ze nieuw niet verkrijgbaar zijn