Mijn verse Casio Edifice EF 500 RBSP was iets te groot. Ik wilde hem door een juwelier laten inkorten. Op de haagse Fred zit notabene een Casiodealer, maar die zocht allerlei omwegen om me maar niet te hoeven helpen. De andere juwelier op de Fred wilde mij wel de service verlenen a raison van € 10,00. Ik heb het tegen betaling laten uitvoeren, maar kom op zeg het was nog geen 5 minuten werk. Nee dan de opticiens, als je je bril moet laten stellen, wordt je tenminste met een glimlach gratis en voor niets geholpen.
Ik drink mijn frustratie wel met een mooie cognac weg vanavond:)-D
ga anders even naar de timestore in winkelcentrum leidschenhage, die zijn ook casio dealer, en het zijn hele aardige mensen ook nog eens. die vragen daar echt geen 10 euro, en er is tijdens het wachten erg veel te bekijken, best kans dat ze het voor niks doen (casio service)
Ik begrijp je frustratie. Aan de andere kant begrijp ik de juweliers ook goed die steeds mensen binnen krijgen met horloges die via het internet uit het buitenland worden gehaald en waarvan de eigenaren dan service (service is altijd gratis) in Nederland verwachten. De man heeft een bedrijfspand, verzekeringen, personeel, kinderen etc etc moet je weten…
Ik heb 2x een band laten inkorten bij de plaatselijke juwelier( van Hooff in Deurne). Beide keren ging het om een nieuw horloge wat daar niet was gekocht en beide keren was dit gratis.(tu)
Als het zo simpel is doe je het toch gewoon zelf??Verplaats je eens in de juwelier in kwestie.Waarom service verlenen aan spullen die niet bij jou gekocht zijn?Zelfde als je banden koopt voor bv je motorfiets en gaat vervolgens naar de plaatselijke motorzaak om ze erop te laten leggen!Moet ook gratis zeker?
Ervoor betalen is logisch als het horloge bij de betreffende juwelier niet gekocht is, echter helemaal niets willen doen is wel jammer. Ik zou zelf bij zo’n juwelier geen toekomstige zaken willen doen.
Ik heb 2x een band laten inkorten bij de
plaatselijke juwelier( van Hooff in Deurne). Beide
keren ging het om een nieuw horloge wat daar niet
was gekocht en beide keren was dit gratis.(tu)
Oef, da’s betere service dan in Helmond. Heb inmiddels ervaring met drie juweliers. Twee vragen een tientje en de derde wil pas een inschatting(!!!) gevena als ze de band hebben gezien. Kan zelf tientallen euro’s kosten…
Haha een inschatting, die is leuk… Dan zou ik toch even een klein lachje moeten laten en vrolijk de deur uitlopen. Met dat soort uitspraken zou mijn dag weer gemaakt zijn
Ik heb een soortgelijke (positieve) ervaring met Koelink in Enschede. Ik bestelde er een schroefje voor de bezel van m’n Breitling Superocean die daar niet vandaan kwam.
Na drie weken schroefje binnen bij Koelink, een dergelijk schroefje kostte mij via internet €9,50, gratis gemonteerd en geleverd en tevens de rest ook even gecheckt… Alles gratis, ik vond het top!
Het gaat kennelijk erg goed met die juweliers die gratis werken. Ik zou zeker geld vragen voor bandinkorten bij een niet bij mij gekocht horloge. Ikke ikke ikke, gratis gratis gratis, niet kopen maar kijken. Erg Hollands, en ook erg arrogant om te klagen over 5 of 10 euro. Doe het GVD dan zelf! Wankers.
Het gaat kennelijk erg goed met die juweliers die
gratis werken. Ik zou zeker geld vragen voor
bandinkorten bij een niet bij mij gekocht horloge.
Ikke ikke ikke, gratis gratis gratis, niet kopen
maar kijken. Erg Hollands, en ook erg arrogant om
te klagen over 5 of 10 euro. Doe het GVD dan zelf!
Wankers.
Ik kan me goed vinden in deze reactie. Al vind ik de toon waarop het is geschreven wel een beetje te veel van het goede. Ik heb in een computerbedrijf gewerkt waar we ook particulieren hielpen. Dan gaf je iemand advies op maat waarna die vrolijk vertrok met de melding dat het bewuste onderdeel bij webwinkel X of Y goedkoper was. Dat soort lui stond een week later vrolijk weer aan de balie met installatieproblemen en was verontwaardigd dat we dan wat rekenden.
Zoals eerder opgemerkt, een pand, personeel etc. moet wel ergens van betaald worden!
Het gaat kennelijk erg goed met die juweliers die
gratis werken. Ik zou zeker geld vragen voor
bandinkorten bij een niet bij mij gekocht horloge.
Ikke ikke ikke, gratis gratis gratis, niet kopen
maar kijken. Erg Hollands, en ook erg arrogant om
te klagen over 5 of 10 euro. Doe het GVD dan zelf!
Wankers.
Kan je geen normale taal gebruiken? Dit is geen fok.nl