Jij hebt iets met postNL en je erfscheidingen hé.
Een struikrover bij postnl
Vond bezorgen in Struweel lekker snel
Een houterige handtekening van de bosjesman
sTAKker lex snapte er niets van
De Haagprediker bij de buren gelukkig wel
Jij hebt iets met postNL en je erfscheidingen hé.
Een struikrover bij postnl
Vond bezorgen in Struweel lekker snel
Een houterige handtekening van de bosjesman
sTAKker lex snapte er niets van
De Haagprediker bij de buren gelukkig wel
Zie op de eerste foto nog wel wat vierkante liggen aan de rechterkant. Is dat nog wat?
Het is godsgeklaagd, dit is echt niet best …
Mooi verhaal over een bijzonder horloge, dat wel Bedankt voor het delen !
Dank voor het delen!
Wat een heerlijk verhaal! Top! Heel erg bedankt voor het delen, altijd leuk om te lezen, zeker op deze druilerige dagen!
Mooi verhaal, prachtig vintage horloge en het wordt voor mij toch overschaduwd door de verwondering over het gedrag van de bezorger van PostNL Wat een absolute totaalmongool.
Ik geloof van wel, moet ik even nagaan welke dat precies waren, maar ik geloof dat ik er daar ook nog 1 of 2 van heb kunnen redden. Foto’s komen nog als ik ze gevonden heb.
Goed verhaal, mooi horloge en weer wat geleerd super En dat PostNL, tja…
@TKH
Nog even een kleine en positieve aanvulling op de PostNL soap:
Zojuist kreeg ik een berichtje van de goede Tim dat PostNL contact met hem heeft opgenomen naar aanleiding van zijn melding en klacht. Excuses van tante Post, de mededeling dat de betreffende bezorger er op wordt aangesproken en Tim krijgt zijn frankeergeld terug.
Ik vond het eerlijk om dit ook nog even te vermelden. Soms doen ze bij de post ook wel iets goed…
Dat geeft de HF burger ook weer een beetje moed en vertrouwen.
Hier komt wat:
Het ging in totaal om een lot van ruim 50 horloges die in een grote plastic zak, in een grote klont met veel plakband bij mij arriveerde.
Dit was de eerste, ongeselecteerde inhoud verdeeld in 2 x ca. 25 stuks:
Even een uitvergroting van het hoekje met o.a. de vierkante horloges waar @Rhys naar informeerde:
V.l.n…rechts in twee rijtjes:
Een flink aantal van het totaal van 50 stuks bleek overigens, tot mijn grote maar wel blijde verbazing, nog tot leven te wekken en functioneel te krijgen. Deels met veel aandacht, geduld en liefde op mijn eigen werktafel, deels met hulp van wat horlogevrienden zoals @basvg en @TKH, die het aandurfden om er chocola van te maken.
Hieronder 2 rijtjes, (lang niet niet allemaal) van de horloges uit deze partij die weer tot leuke en functionele vintage horloges tot leven zijn gekomen, de eerste rij nog zonder bandjes, de tweede rij al helemaal draagbaar.
Dan het kleine Japanse vierkantje. Ze mag tegen verzendkosten naar de eerste die zich daarvoor meldt met een PB’tje.
Voorts de Olma, opgeknapt en voorzien van een blauw vissenleren bandje uit eigen Lexaf Keuken. Die mag bij Bas gaan wonen.
Tenslotte het charmante stalen jaren '30 horloge met het bijzondere stalen Zweedse schakelbandje.
.Bijna een boek waard, wat een avontuur. En uiteindelijk een mooi klokje overgehouden. Veel plezier er mee!
Bedankt voor dit mooie verhaal! Draag het met liefde!
Mijn vertrouwen in de mensheid is ook weer aardig herstelt de afgelopen week daar een vreemde mij uit een erg vervelende situatie heeft geholpen.
Tof avontuur!
Van de 2de set van 25 de tweede van linksboven. Subdial en blauwe ring. Zit daar nog leven in of is dat een project?
En wat is je Zweedse bron voor dit “natte droom van grabbeltongrabbelaars” lot?
Bericht gestuurd aan @Lexaf😁
Van de 2de set van 25 de tweede van linksboven. Subdial en blauwe ring. Zit daar nog leven in of is dat een project?
Dat is de Viking!
Die is weer helemaal levend. De ring is zwart, niet blauw, dat ligt aan de foto.
Hij staat hier beschreven:
Vandaag de hele dag deze: [DSCF8076] Een Viking uit Zweden, onlangs verworven via de Zweedse veilingsite Tradera. Het merk is om onnavolgbare reden door een overenthousiaste poetser van de wijzerplaat verwijderd, gelukkig heeft de vandaal de (vind ik) niet onaantrekkeleijke patina vlekjes laten zitten. Ondanks de verdwenen merknaam is het toch nog steeds een aantrekkelijk horloge. Bij sterke uitvergroting is op de foto nog een stukje tekst te onderscheiden, waar met wat goede wil het woord ‘c…
het kleine Japanse vierkantje. Ze mag tegen verzendkosten naar de eerste die zich daarvoor meldt met een PB’tje.
Bericht gestuurd aan @Lexaf😁
Ze is voor jou!
Beloond met een prachtig horloge met dito verhaal na een Kuifje episode
Draag hem met trots
Mooi verhaal, bedankt voor het delen
Wat een perfect verhaal voor bij de boterhammen tijdens lunch op kantoor! Bedankt voor het plaatsen, ik heb ervan genoten. Ik wens Dulfi nog een lang gereincarneerd leven toe en jou veel plezier met dragen!