Ik ben het hele internet aan het afzoeken naar een Hirsch- of Molequin-horlogeband van 20 mm en 20 cm lengte, maar ze zijn overal uitverkocht. Ik wil er graag een kopen, dus ik ben op zoek naar andere merken die erop lijken of iets identieks verkopen.
Misschien niet precies wat je zoekt qua materiaal maar wel direct beschikbaar in de juiste kleur (Biarritz, light blue) prima prijs en uitstekende kwaliteit.
super goed spul van Fluco en op een beter prijspeil dan Molequin en Bulang
Fluco? Mooi eens kijken die zijn mooi
Dat is ook niet heel erg lastig.
Die zomerkleuren zijn er toch alleen in small? 105+65 als ik me niet vergis,dus @Tajko let daar even op. Maar ze hebben ook hele mooie blauwe alligator op grotere lengte. Hele fraaie banden volgens mij, ik ben iig heel erg tevreden over mijn Fluco band tot nu toe.
Mijn pols is 18.5cm dus die zomerse zullen niet passen helaas. Goed dat je het laat weten
Klopt. 105x65mm.
Edit: de reguliere Biarritz is 118x75mm en die past mij uitstekend met een polsomtrek van 19-19,5cm.
Helaas, suede is te klein op Fluco. Zijn wel behoorlijk mooi! Ik wil iets voor mijn Baltic MR01 zalm kleur wijzerplaat. Bruin hou ik totaal niet van, schoenen niet, jassen niet etc. Welke. Bandjes zijn nog mooi?
Sorteren op kleur. Ik heb er twee van Watchbandit en de kwaliteit is okay.
Ongetwijfeld beter dan mijn bandjes van Aliexpress! !
Van welke merk is het?
Zie mijn eerste bericht hierboven. STRPS.
Mooie prijzen ook! Zijn er kortingscodes voor nieuwe klanten? Zwarte suede en Royal blue mooi voor bij mijn Baltic MR01
De 18cm versie van Hirsch is gewoon bij de forumsponsor te koop.