Ja, maar behoorlijk strak
Gaatje bij prikken?
Vanwege mijn OCD zou ik mij behoorlijk irriteren om er een gaatje bij te moeten prikken helaas.
Zeker omdat het gewoon Fluco is… Maar als die te krap zijn, dan die van STRPS dus ook.
18cm! dikke polsen zo te zien… haha
Bingo!
Misschien wel wat aan de prijs? Heb hier zelf eerder een leren band besteld en die be alt erg goed.
Ik heb polsen van 18,5 cm en die van STRPS/Fluco passen perfect. Vergeet niet dat de lengte van je horloge er nog bij komt!
130 euro dat is niet weinig die licht blauwe Monstrap is mooi. Kijken of er ook een discount code aanwezig is want dat is precies wat ik zoek. Lekker fris kleurtje zo!
Bulang & Sons heeft mooie banden;
Ja, Ze zijn niet goedkoop idd. Maar je kunt wel er heel veel leuks vinden. Ook veel variatie in kleur en soorten leer.
Ja vind ik ook een mooie combinatie. Ik type dit bericht vanaf mijn telefoon. Ik kan morgen ochtend met Photoshop wel even dat type band op het horloge photoshoppen dan heb je een goed beeld van hoe het eruit ziet;)
Dat zou super gaaf zijn! tof! Nu zit ik ook te kijken voor springbars 20mm en dikte 1.5mm goed of te dun?
Only one way to find out
Je resultaat kun je hier delen:
Monstraps zijn niet goedkoop maar van hoge kwaliteit. Paar maanden geleden kwam er een 33% kortingscode voorbij in het aanbiedingen topic en toen heb ik er twee besteld.
Edit: oeps dat ging om Delugs. Monstraps heb ik er eentje van, volgens mij krijg je 10% welkomskorting als je op de nieuwsbrief inschrijft. Monstraps en Delugs zijn allebei erg goed.
Prijziger maar Delugs en Handdn hebben altijd goede banden.
Molequin banden zijn overigens bij verschillende horlogezaken in Nederland ook in de 20mm maat die je zoekt te checken