Een tweede horloge als reserve…

Het gevoel komt wel bekend voor.
Stel dat…

Eh nee. Een horloge koop je, draag je, komen krasjes en butsen op en je maakt je eigen verhaal ermee.

Als je een goed horloge koopt gaat het je hele leven mee

5 likes

Zoiets geks heb ik nog nooit gehoord en is bij mij absoluut niet herkenbaar sorry.

2 likes

Wat heb je aan een mooi horloge dat je niet draagt?

1 like

Dan laat je m repareren.

1 like

Ja hoor, ik doe het nooit maar denk er zeker aan :see_no_evil:

🫣🤣

Say whut? Je moet toch eens een keer de tv aan zetten hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En als het nu een beperkte serie/oplage zou zijn? ( microbrand bijv ) bij schade aan kast/wijzerplaat etc.

Maar ik snap wat je zegt, maar ik snap ook wat de TS zegt.
De gedachte is wel eens bij me opgekomen bij het verliefd aanschouwen van je meest favoriete horloge.
Niet dat ik het doe overigens…:wink:

1 like

Ik krijg de laatste tijd wel het gevoel dat de bezuinigingen op onderwijs en GGZ ook op HF hun vruchten beginnen af te werpen :joy: :joy: :joy:

6 likes

Zoiets?

Voor dit geld is het niet zo’n probleem om een back up te hebben.
Die met stalen band heeft inmiddels een dikke kras op het glas opgelopen. Heb ik nog mooi een een onbeschadigde over :smiley:

3 likes

Nee, wel bij m’n vrouw. Leg ik haar in de vriezer zodat dit exemplaar nog jong en fris blijft.

2 likes

afbeelding

OT: je hebt gewoon garantie. Zonde van de centen om twee dezelfde te kopen :thinking:

Haha nee, ik kijk graag naar mijn horloges om de pols maar verliefd kijk ik alleen naar mijn echtgenote :grin:

1 like

Ja, herkenbaar. Ik deed dat met de timefactors precista quartz cosc. Één om te dragen, één als reserve. Bij microbrands moet je altijd maar afwachten of reparatie mogelijk is…

1 like

Schade aan de wijzerplaat? Hoe dan? Daarom liefst saffier glas, kans op krasjes zeer klein. Kast kun je laten polijsten. Uurwerk is te servicen.

1 like

Nee. Niet herkenbaar. Ik heb wel meerdere versies van een bepaald model (gehad). Maar niet omdat ik een ‘reserve’ wil. Vooral omdat ik die andere versies dan ook leuk vind/vond. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld 3 uitvoeringen van de Squale 1521. Maar ze zijn allemaal weer anders. Twee exact dezelfde hoeft van mij niet.

Nee. Echt nog nooit in me op gekomen.
Dit doe ik eigenlijk alleen bij aanbiedingen tijdens de week boodschappen :sweat_smile:

1 like

Hero cassis 1+1 bij Lidl deze week, ik heb 2 keer een winkelkarretje met 60 flessen gekocht. :shushing_face:

1 like

Ik noemde maar een extreem voorbeeld… maar er gebeuren vreemdere dingen op deze aardkloot. :thinking:

Ik kijk meestal met liefde naar mijn vrouw, en met plezier naar mijn horloges.