Ja…heb twee Sarb033s….🫣
dat dus
Niet herkenbaar, nee
Zeker herkenbaar. Ik heb van 1 horloge, mijn meest dierbare, een 2e exemplaar via hf bemachtigd voor onderdelen voor het geval de eerste ermee ophoudt. Gaat om een cheap ass seiko die ik van mijn vader heb gekregen voor mijn 21e verjaardag.
Ik herken me niet specifiek in dit verhaal.
Ik heb wel meerdere Squale 1521’s in verschillende versies. Maar dat is niet met het idee dat ik reserve exemplaren heb.
Ik heb er wel aan gedacht om een blasted versie erbij te kopen. Maar die neem ik liever 2e hands met krassen en al lekker gebruikt over om als toolwatch te gebruiken omdat ik merk dat ik niet graag krassen maak op een nieuw exemplaar.
Ik heb wel meerdere horloges tegelijk gehad die hetzelfde merk en model waren maar dan wel met een andere kleur dial.
Hier ook herkenbaar. Toen ik in, wat was het, 2004 of zo, mijn eerst SKX kon kopen (voor net iets meer dan 100 euro geloof ik) waren de enige mechanische horloges die ik te koop wist pokke duur. Op dat moment wist ik serieus niet dat je mechanische horloges kon/moest onderhouden en repareren. De Hema horloges die we in de jaren 70 droegen vervingen we als ze kapot waren en gooiden we weg… Ik was zo blij met de SKX en voor zo’n lage prijs, dat ik besloot er een bij te kopen voor het geval ik hem kwijt zou raken of hij kapot zou gaan en ik dan geen nieuwe zou kunnen krijgen. Inmiddels weet ik beter en heb ik eerder te veel horloges dan dat ik zonder zou komen te zitten. Eerder dit jaar dus de andere SKX NOS (met het label er nog aan) verkocht.
Nou af en toe vasthouden en ernaar kijken.
Zeker herkenbaar.
Helemaal niet.
Welke referentie is dit, wimned?
BN0100
Ik moet de neiging soms bij schoenen ook onderdrukken, dat geef ik toe.
Maar ook hier bij horloges geen enkel spoor van zo’n neiging bespeurd.
absoluut!
maar wel in andere kleuren,
zo heb ik vier moderne bullheads,
twee vintage bullheads,
vier tsuyosa’s,
drie chronomasters,
werkelijk een streling voor het oog
Hartelijk dank!
Ik heb ‘per ongeluk’ twee dezelfde’ iets met alcohol. Was gelukkig niet al te duur😅
Nee, nooit
Zonde van het geld