Eén van mijn mooiste Alpha's

… is deze oranje PO :wink:

Die wil ik ook gaan bestellen. Ik denk alleen dat ik de zwarte bezel neem. De blauwe explorer is ook erg leuk en heel goedkoop.

Yeps, ze hebben hem ook met een groene bezel.

Ik vond de Oranje Omega PO wel “speciaal”, maar voor zo’n ongewone kleur, zoveel geld uittrekken, was toch een beetje gewaagd.

Zo’n Alpha is ideaal om eens te “proberen”.

Mocht mijn ezeltje wat productiever zijn, zou ik het wel durven overwegen om de “echte” Omega aan te schaffen.

Het is een erg duidelijke en goed afleesbare wijzerplaat en de oranje bezel is niet té opvallend. ( waar ik dus in het begin wel een beetje schrik voor had )

Het is net geen nepper, maar het komt dicht in de buurt.

hans

hcptdg Schreef:

Het is net geen nepper, maar het komt dicht in de
buurt.

hans

“zucht”

dreski Schreef:

hcptdg Schreef:


Het is net geen nepper, maar het komt dicht in
de
buurt.

hans

“zucht”

mee eens.

Dit is één van mijn mooiste Alpha’s:

en tevens ook de enige…:slight_smile:

Dit is mijn mooiste

Fijn weekend!

Vincent

:frowning: Ik wil ook een Alpha laten zien. Toch maar weer eens kijken op de site van Alpha of er weer wat nieuws is.

Dit is mijn mooiste.
Er is helaas nog steeds geen Alpha speedmaster gesignaleerd.

wat was de site van alpha ook al weer?

KLIK
http://www.alpha-watch.com

Ik vind dit een hele fraaie Alpha, die ik zeker ook een keer ga aanschaffen.

Das zeker een mooie klok(tu) hoe is de kwaliteit van de band eigelijk? voelt deze een beetje massief aan of is het zo,n lichtgewicht band.
Gr dennis:)

De band is imho zeer goed, maar de allerbeste band die ik op een Alpha gezien heb is toch die van de Seamaster Bond. Compleet met kleine tussenringen in de schakels ! Mocht het horloge tegenvallen, dan heb je nog altijd voor een spotprijs een mooie zware Seamaster Bond band ! :wink:

De banden van de Subs die zijn het minst van kwaliteit, maar ja, het origineel was ook niet bijster goed :smiley:

Ik draag sinds kort m’n Alpha PO ook weer. Heb 'm even netjes schoongemaakt (heb jij er ook een vies laagje aan de binnenkant van het glas op zitten? Daar hebben erg veel PO’s van Alpha last van) en op een nieuw bandje gezet. Hiervoor zat ie op faux-croco maar dat zag er eigenlijk vrij zielig uit.

Eerst had ik 'm op een faux-shark bandje, jammergenoeg was die dusdanig cheap dat het al snel begon te rafelen, maar dat zag er super uit:

Ik ben er wel nu goedkoop achter dat ik nooit een Omega PO koop. Oranje is niet echt mijn kleur :slight_smile:

Vuil is ie niet, maar hij heeft wel een redelijk bol glas en dat hebben de Omega’s niet.

Oranje bezel vind ik best mooi, maar voor mij geen oranje band, want dat is écht té Hollands :smiley:

Geintje hoor, maar met oranhe band wordt ie dus wel héél opvallend.

De mijne staat nog altijd op de metalen band, die imho heel degelijk is.

Mijn mooiste:

Als je Alfa kunt rijden hoef je toch geen Alpha te dragen …

hcptdg Schreef:

Als je Alfa kunt rijden hoef je toch geen Alpha te
dragen …

Juist daarom :smiley: