Eén van mijn mooiste Alpha's

Marc-B1 Schreef:

hcptdg Schreef:


Als je Alfa kunt rijden hoef je toch geen Alpha
te
dragen …

Juist daarom :smiley:

Alfa & Omega klinkt een stuk beter !

Marc-B1 Schreef:

De mijne staat nog altijd op de metalen band, die
imho heel degelijk is.

Ik vind de bandjes van Alpha allemaal vrij vervelend zitten, maar dat komt voornamelijk omdat ik ze nooit goed aangepast krijg op m’n pols. Zitten altijd te strak of te los.

Ik ben even tussen de vakantie door een dagje thuis, en kan, ondanks 3 pagina’s vol ongelezen berichten, het niet laten op deze thread te reageren.
Dit temeer er tijdens mijn vakantie weer een pakketje uit Hong Kong is binnengekomen.

Ik kon het namenlijk niet laten, en heb de ‘Paul Newman’ hommage/replica/imitatie/nepper/… :wink: besteld, en zoals altijd er gelijk een tweede bij genomen. Dit maakt het nu mogenlijk precies een kistje met alpha’s te vullen:

De laatste twee aanwinsten combineren goed met mijn favoriete vakantie combinatie:

met

De stalen band die bij de ‘Newman’ zit is nog brakker dan de standaard Rolex-alike banden van Alpha. Hier komt denk ik een Desert-Bond band bij, of een andere stalen.

Om de pols:

en

De zwart-rode ‘GMT’ heb ik puur besteld vanwege zijn kleuren. In het echt is hij mooier dan ik verwacht had.Ik heb al ergens een zwart-rode Nato gezien die er bij moet.

Aangezien sommigen op een Alpha reageren alsof ze in een mierennest zijn gaan zitten, heb ik onlangs deze foto gemaakt:

Nu er al zoveel foto’s in de thread staan, kunnen deze er ook nog wel bij.
Ik dacht dat ik hem heel mooi vond, maar in de praktijk vind ik de combinatie van staal met witte wijzerplaat toch wat flets, De ‘explorer II imi’:
.
Misschien met een andere band…

Ook ik heb zitten experimenteren met bandjes voor de ‘PO’. Nu zit deze er om, maar ben er al redelijk op uitgekeken. De band van GuySie vind ik trouwens erg mooi staan.

Zoals Marc al zei, de band van de ‘SMP’ is prima, alleen is de vorm van het horloge toch niet helemaal mijn ding. Goed dat ik dat met deze uitvind en niet met een echte :smiley:

Zoals je kunt zien, hou ik stiekum inmiddels toch wel van de sportieve Rolex modellen. Op het moment zit het er nog niet in, maar er gaat een echte komen. Dat is zeker.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

… Aangezien sommigen op een Alpha reageren alsof ze in een mierennest zijn gaan zitten, heb ik onlangs deze foto gemaakt:


:slight_smile: :slight_smile: Geweldig ! ! :slight_smile: :slight_smile:

Zijn dat echte mieren of “nepperds” ? :smiley:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten(tu)
Je hoefde ‘alleen’ maar je mooiste Alpha op de foto te zetten, hoor;)
De mierenfoto is het helemaal:)

Die zijn heel echt:D Hij lag boven op een mierenhevel, en het kostte aardig wat moeite om m.n. het bandje pijnloos miervrij te krijgen.

is er ook een nederlandse firma die zoiets verkoopt of ben je aangewezen op buitenlandse verkopers.

Dank je, Tom. Ik heb vrij, en dan ga je rare dingen doen.:slight_smile:

Groeten,
Martin

grootmokum Schreef:

MartinB Schreef:


… Aangezien sommigen op een Alpha reageren
alsof ze in een mierennest zijn gaan zitten, heb
ik onlangs deze foto gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7LCHH3Z.jpg



:slight_smile: :slight_smile: Geweldig ! ! :slight_smile: :slight_smile:

De enig juiste omgeving voor een Alpha :slight_smile:

hcptdg Schreef:

grootmokum Schreef:


MartinB Schreef:



… Aangezien sommigen op een Alpha
reageren
alsof ze in een mierennest zijn gaan zitten,
heb
ik onlangs deze foto gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7LCHH3Z.jpg



:slight_smile: :slight_smile: Geweldig ! ! :slight_smile: :slight_smile:

De enig juiste omgeving voor een Alpha :slight_smile:

Idd, je hebt wel gevoel voor humor.:stuck_out_tongue:

Alpha’s zijn per defenitie niet mooi toch? :stuck_out_tongue:
Dat wat ze nastreven voldoet niet aan de code van de gentleman…

Wanneer komt de Alpha Royal oak?

Dat heb ik mij ook al afgevraagd; we zullen eens een mailtje moeten sturen naar de Alphaman . Maar koop er eerst een stuk of 5 ( ik ben aan 3 ) zodat hij weet dat het menens is :slight_smile:

pman120 Schreef:

Dat wat ze nastreven voldoet niet aan de code van
de gentleman…

Gelukkig streef ik dat ook absoluut niet na.

GuySie Schreef:

pman120 Schreef:


Dat wat ze nastreven voldoet niet aan de code
van
de gentleman…

Gelukkig streef ik dat ook absoluut niet na.

Ik denk dat pman120 de code van de yuppie bedoelt :smiley:

hcptdg Schreef:

KNIP

:slight_smile: :slight_smile: Geweldig ! ! :slight_smile: :slight_smile:

De enig juiste omgeving voor een Alpha :slight_smile:

Nee hoor, je vergeet in werkende vulkanen, op de bodem van een diepzee trog, in een nijlpaardenverblijf, en natuurlijk om mijn pols :smiley:

Verdorie, ziet er toch allemaal wel leuk uit! “Voor da geld kende ut zelluf nie doen!” zou men hier in Brabant zeggen.
Toch krijg ik een nare nasmaak als ik bepaalde Alpha’s zie. Ze proberen toch iets te zijn wat ze niet zijn. Nu weet ik dat Alpha volgens de heren/dames hier vrijwel het enige horloge is dat dit “kan” maar toch… Hebben de dragers niet het gevoel met iets “neps” rond te lopen?

René

Nee totaal geen last van. :wink:

nope, totaaaaaaaaaal niet

heb zelf de Omega Seamaster pro, -Speedmaster pro en een Rolex Sub maar draag met net zoveel plezier mijn Alpha sub LV