Een verse start! De eerste incoming is toch een feit!

Maar juist die petite " pateserie" en lange index maakt hem zo mooi. Perfect te dragen.
En nu al weer lekker aan de prijs.

Wat je lekker vindt. Ik vind het serieus geld voor een stalen horloge

I know

2 likes

Die was mooi en toen nog beter geprijsd. Ach ja. Nu kan het zullen we maar zeggen. En ik heb ook horloges gehad die zijn gestegen en daar klagen we niet over. We shall see what the future brings

De 15450 vind ik ook een serieus mooi horloge in wit/ zilver. Echt wel een heel andere kleur dan het wit vd 14790
Maar ook duurder.

1 like

Zeker mooi. Persoonlijk vind ik het opgelegde logo op 12 tof. Ook heb ik met de milgauss ervaren hoe fijn en makkelijk ik een witte wijzerplaat draag.
Wellicht voor mij nog beter dan blauw. De andere moet echt een donkere wijzerplaat hebben, vermoedelijk zwart

En budget ongeveer? Voor de zwarte.

Staat niet helemaal vast. Mag iets minder zijn dan deze. zeg maximaal list prijs Rolex sub date😂

Vintage speedy er bij. :sunglasses::sunglasses:

Alsnog die 42mm 1950 PAM.
Kun je nog wat spelen met banden.

2 likes

Seiko SKX natuurlijk!

Schitterend deze AP! (Alvast) gefeliciteerd met deze aanwinst.

Ieder sport model Rolex zou er prima naast staan :wink:

Had je die sub dan beter niet weg kunnen doen

Gaaf hoor!

Een DJ zwart of blauw met jubilee en fluted bezel

2 likes

Rolex Explorer ernaast en HF account op pauze zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Verse dan wel frisse start. Hmm. Misschien Rolex een keer skippen van de wishlist? Een mooie dresswatch misschien? Een Vacheron Constantin Fiftysix time-only of een Jaeger LeCoultre MUT? Zou mooi staan in een collectie met een ÁÁPPÉÉ :facepunch::smiley:

1 like

Als voorbeeld voor het budget.

Fluted is echt mijn ding niet. Ik heb nu 3x een datejust gehad maar uiteindelijk is het niet mijn horloge. Ik overweeg wel een zwarte milgauss of een explorer 1

1 like

Serieuze optie, explorer dan. Hf op pauze nog niet, vind het wel amusant hier.

1 like

Hehehe alweer gewisseld, het houd niet op;)

Ik zou dan voor een explorer 1 erbij gaan. Te combineren met bijna alles en gewoon een fijn horloge.

2 likes