Een verse start! De eerste incoming is toch een feit!

Maar een sub naast een ro is denk wel perfect

Ik heb de sixty five gepast maar kon niet wennen aan de verdieping onder de lugs. De jlc MIT moon is een serieuze optie. Wat een mooi horloge is dat.

Zou zeker kunnen maar ik vind de nieuwe denk ik net te lomp en de oude mis ik de goede band en glidelock. Daarom een explorer als optie.

1 like

Nog niets gewisseld he, wel 3 horloges uit de collectie verkocht.

1 like

Als je een wat netter horloge zoekt dan zou ik voor een JLC master moon gaan. Als je meer een alleskunner zoekt en we even verder kijken dan Rolex dan denk ik aan de Omega Seamaster Aqua Terra/Railmaster of een Tudor BB58. Zo veel moois te vinden…

Poah die AP… Prachtig man, ben benieuwd wanneer je hem hebt!

Rolex is zeker wel een optie hoor. Ik had echter op een bepaald moment enkel nog Rolex en dat wilde ik doorbreken.

Past van de nieuwe sub de band op de 16610 ?

Volgens mij Kun je wel de sluiting over zetten maar eerlijk daar weet ik niets van. Ben meestal van zo origineel mogelijk houden. De 116600 zou wel een optie zijn bedenk ik me nu

1 like

Is die niet te dik dan ?

De seadweller vind ik meer dan prima, de Deepsea vind ik te dik en te groot.

1 like

Tussen deze twee zit ik ook nog steeds te twijfelen. Morgen met pijn in t hart de El Primero eruit en dan eens verder kijken. Vond de iets ingewikkeldere kast van de VC juist veel mooier dan de simpelere vorm van de MUT.

Wauw, dat is een heftig besluit. Hoop dat je er geen spijt van krijgt.

Ik heb geen echt nieuwe suggesties buiten hetgeen hierboven al staat. Succes met de jacht.

1 like

Dan zou ik het wel weten want verder is hij prachtig. Ik ga zeker nog een keer kijken

Is echt de ultieme alleskunner en zwarte plaat :stuck_out_tongue_winking_eye:!

Dat kan uiteraard en is persoonlijk :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

JLC Ultra Thin Moon :ok_hand:t2:

Heb je een super 2 piece collectie en kan je uitloggen.

/ draadje

Lijkt me perfect.

Prachtige AP Ed :star_struck:… Zal lastig worden om hier iets concurrerend langs te vinden. Alhoewel … :thinking:
Ik begrijp dat de Sub de kers op de taart is voor de tegenpartij maar die weet jij vast wel weer ergens vandaan te toveren :muscle::smiley:

1 like

Gave AP, proficiat!

Advies: Heel eerlijk?
De bezel van de AP laat snel haarlijntjes zien.
Net als een explorer 2 en een Grand Seiko Zaratsu deel.
Als je daar tegen kan, geen probleem.

Zo niet, dan zou ik echt voor een 3-piece gaan:

  • sportiever (Sub?)
  • AP RO
  • dressy

Waarom heb je de Sub weggedaan als ik vragen mag?
Had goed gepast naast de AP?

1 like