Een verse start! De eerste incoming is toch een feit!

Gefeliciteerd! Echt een top horloge :heart_eyes::heart::heart_eyes::heart:

1 like

Fantastisch horloge Edwin! :heart_eyes::+1: Congratz en heerlijk van genieten nu!:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, heb je hem toch! Mooi hoor.
Zou een LLD een goede optie zijn voor erbij?

1 like

Eind goed al goed. Topper.

1 like

Tof. Benieuwd wat je ernaast gaat dragen!

1 like

Dat zie je morgen​:star_struck: Hij ontpopte zich als mijn favoriet en ik heb hem teruggekocht maar nu in het zwart :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Rolex Milgauss :shushing_face:

2 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi!

1 like

Klabams!

1 like

Altijd mooi om te horen wanneer een verhaal toch nog goed afloopt! Geniet ervan. :champagne:

1 like

Top man :ok_hand:t2:

Punt 3 is afgevinkt zoals je schrijf. Maar ik lees niets over punt 1. Ik ben blij voor je hoor, maar heb je nu ook het juiste onderbuik gevoel? Of is dit je nieuwe ex horloge?

1 like

Proficiat! Staat je goed!

1 like

Punt 1 beschreef de eerste indruk en die blijft uiteraard. Ik had niet gerealiseerd dat 9mm echt dun is en het volle zonlicht was ook niet ideaal.

Punt 2 zorgt ervoor dat mijn gevoel met de minuut warmer word! Ik vind de kast en afwerking echt heel mooi. De petite tapisserie met de lange indices is de juiste keuze geweest. Ik ben er heel blij mee!

2 likes

Jij nog bedankt voor je hulp en uitleg.

Het lijkt erop dat mijn pols wat kleiner is dan gemiddeld want de 39mm was randje. De 41mm was oprecht te groot.

Ik heb nog nooit een 36/37mm horloge gehad maar hij draagt wat groter en past prima. Zeer comfortabel ook!

2 likes

Laatst met @Veblen wat gedronken. Bij hem was de 39mm ook ‘randje’ qua maat. Mijn polsen zijn erg plat, past daardoor prima. Bij mij was de 41mm te groot. Passen, passen, passen dus!

Oude foto voor de maat van de 39mm:

5 likes

Zeker, mijn pols is 16.8 en toch nog wel redelijk plat. Lug to lug tot 49m kan.

De andere aanwinst morgen hebben we wel gemeenschappelijk als ik me niet vergis (op kleurtje na).

1 like

Deze :grin::+1::

Erg blij mee!

3 likes

Foto door verkoper gemaakt voor de maat. Mijn inziens prima voor mij

7 likes

Meer dan, staat perfect Ed.

1 like