De Rado spreekt mij het meest aan. Ik hem hem al vaak aangekeken in je verkooptopic enzouhem graag willen hebben maar helaas ontbreken de fondsen op dit moment
Hallo Marc, ik zou de oranje seiko en de orient wegdoen, die zijn het minst bijzonder, ik bedoel, de rest heeft qua historie en/of techniek iets bijzonders. Bijv. bond seiko, of de ceramische rado, en techniek van de junghans en tissot touch.
suc6 met de beslissing;)
Voor mij zou de keuze gemakkelijk zijn, de Rado Ceramica, want hoe bijzonder ook ik vind er helemaal niets aan. Sterker nog ik vind hem afzichtelijk…>X
Of je koopt een nieuwe doos met glazen deksel en 2 lagen/niveaus.
Men blijft gefascineerd door de bovenste laag en je kunt zelf verder verzamelen in de onderste laag.
Ik zou gewoon niets weg doen. Ze hebben allemaal iets bijzonders. En wat levert het nu helemaal op. Wat je er voor weer koopt geeft waarschijnlijk niet meer voldoening.
Wel, nu doe je me inderdaad sterk twijfelen
Martin.
Ik kan de mails over de Alpinist niet meer
bijhouden en tenslotte zal ik op alles een heel
pak verliezen. Ik slaap er nog es over
Heel verstandig Marc!
Ik begin zelf ook een beetje veel horloges te krijgen (weet niet eens precies hoeveel, zo uit het hoofd. Erg hè ) Maar als ik bekijk wat verkoop me gaat opleveren, vind ik het zonde om ze weg te doen. Ik kreeg laatst de vraag of iemand een Rexxor van me kon kopen. Dat ding was van de kijkshop, en heeft €25 gekost. Te klein om echt te dragen, en toch kan ik er geen afstand van doen…