Een weekje plastic dragen

Iemand fluisterde me in dat de Kijkshop de befaamde Al Qaida klassieker, de Casio F-91W, in de aanbieding heeft voor €9,99.

http://www.kijkshop.nl/product/119697/casio-horloge/

Vreemd genoeg had ik deze nog niet in de verzameling en heb hem direct besteld.

In navolging van W&W http://wornandwound.com/tag/casio-f-91w/ wie doet er mee een week plastic om je pols?

6 likes

Ik heb dat horloge ooit eens gekocht voor mijn zoontje leren bandje erop gedaan maar ligt nu alleen nog maar in de kast hij draagt nu liever een Gshock van papa.Maar eerlijk gezegt denk ik niet dat het met dat horloge een week ga volhouden

Gr Pieter

Natuurlijk een belachelijke prijs voor zo’n geinige gadget. Maar sla 'm toch even over. Wil nog wel 'n keer een digitaal horloge. Maar dat wordt dan toch waarschijnlijk een ana/digi G-shock. Succes met de uitdaging! :wink:

Leuke challenge maar wel eerrruugg lastig. Mag een stalen versie ook? :smile:

Ik draag deze terroristen timer regelmatig, maar een week aan een stuk is teveel van het goede…

Is natuurlijk wel de meest beruchte Casio! Bombensicher zeggen de Duitsers!

Nee, dank je.

Heb al genoeg mogen uitleggen toen ik deze droeg.
Gekocht van een onverlaat die wel beter wist.

Dacht ik.

Nog eens bedankt, Monaco…

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/2X/d/d5eedd8720a32f037d81786a714659543e88ac29_1_375x500.jpg

2 likes

Brrrrr
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Sorry ik pas .

mmmhhhh,
Als ze 'm Donderdag nog hebben bij de ‘kijk’ voor die prijs,
ga ik m toch ook maar binnenhalen: tóch een collectorsitem én een verhaal:
internet afstruinend blijkt dit exemplaar ook nog te worden geïmiteerd,
Hoe een fake van een écht te onderscheiden, waarom zou je?
Als ik m koop wanneer ga ik 'm dragen dan?
Maar niet als in naar de USA reis denk ik zo hahaha

Even het knopje rechtsonder ingedrukt houden voor de secret feature :wink:

1 like

Hij is binnen!
Nog even geestelijk voorbereiden…

8 likes

Past er prima tussen lijkt me!

3 likes

Is dat nu je nieuwe horlogeporum?

1 like

Mooi rijtje zo naast elkaar! :+1:
Ik heb zelf zijn stalen broertje. Perfect horloge voor alle omstandigheden. Gaat nooit kapot, al zou je je best doen. Sporten, klussen, vakantie, niets is hem te dol.
En ik vind het ook wat minder spannend om deze in de voetbalkleedkamer achter te laten, dus dan doe ik hem ook altijd aan.
Ik begin er zelfs een beetje gehecht aan te raken :slight_smile:

Daar gaat ie dan…

3 likes

En die ga je nu een week dragen?ik wens je heel veel sterkte.Dat word dan iedere dag een foto 7dagen lang

Gr Pieter

Ik heb hier nog wat zwitserse plastic gevonden. Iemand die deze kent??
Ik vond het zo lelijk dat ik het maar gekocht heb

2 likes

Deze minstens een half jaar dagelijks gedragen tijdens het werk.

Hahaha wat een contrast! Persoonlijk vind ik al je klokjes top op ehhh eentje na​:wink::wink:. Hopelijk zit er ook geen “trojan horse” in​:grin:

Wel es n gshock wat langer om de pols gehad, maar n plastieken swatch ofzo was binnen n dag alweer vervangen…