Een weekje plastic dragen

Klaar voor vandaag

1 like

Zonder gekheid vind ik dit een ontzettend gaaf horloge. De prijs speelt overigens zeker mee. Dit is het ultieme bewijs dat onze favoriete horloges pure luxeartikelen zijn: functioneel gezien ben je voor een tientje echt klaar (plus: accurater en meer ‘complicaties’ dan elk ander horloge dat ik heb). Ook is het vanuit industrieel ontwerpoogpunt een waar icoon: http://www.iconeye.com/opinion/icon-of-the-month/item/9473-casio-f-91w

Overigens prefereer ik de W-59: dat is het horloge dat ik had toen ik een klein menneke van 6 was (het ontwerp komt uit 1982 terwijl de F-91w uit 1991 komt…toen was ik een tiener en was 'ie niet meer cool genoeg :wink:). Dat, en betere waterdichtheid :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Geweldig! Een icoon voor nog geen tientje :smiley:

Gelijk besteld :+1:

Voor mij geen plastic (of rubber, of nylon) om de pols, ik heb wel een digitale Casio, maar dan wel heel anders… :innocent:

1 like

Maar om op je vraag terug te komen: sure, ik doe wel mee, ik voel me niet te goed voor plastic :wink:

Zojuist even een opgepikt bij de Kijkshop - ik wilde toch nog een nieuwe halen nadat ik de mijne recentelijk gesloopt had.

1 like

Suit up

3 likes

Ik kon het ook niet laten…
Leuk!

3 likes

2 gehaald, altijd leuk om cadeau te geven😄

En nog 15% korting op het 2de artikel😊

2 likes

Grappig, ze staan allemaal op dezelfde tijd (ongeveer)
Ingesteld, én datum?!
15% extra korting?
Maakt 9,25 euro per stuk!

1 like

Kijkshop Eindhoven heeft ze niet.

Remunj gisteren nog wel

Alle horloges op 1 foto in dezelfde box geven een ongelijke tijd aan, met best grote verschillen???

1 like

Vanmiddag nog langs de kijkshop gelopen, als ik het geweten had ik zeker ééntje gekocht. Een mooi stukje jeugdsentiment voor een tientje,

Allemaal automaat/handwinder en even niet gedragen?

Denk dat-ie dat de foto met de Casiootjes bedoelt, maar ik zie enkel de metalen een 6-tal minuutjes voor lopen.
Waarschijnlijk het horloge als je eens een dag wat beter op tijd wil zijn? :smile:

Tja, die dingen liggen ergens in een la, 2 jaar geleden voor het laatst gelijk gezet. Wat ik dan niet snap is de datum van de middelste…

De mijne weer uit de kist gehaald voor de plastic week:

1 like

Ik krijg er uitslag van… :wink:

is dat achterdeksel ook van kunststof, of is dat een metalen plaatje ?

Het is een metalen plaatje met vier schroefjes. Schroefjes die, wanneer je ze vervangt, niet te lang moeten zijn want dan komen ze er aan de voorkant weer uit, zoals ik recentelijk ontdekte :wink:

1 like