Na een valse start:
Vandaag binnen 
De nieuwe HFLE is een Casio
Stiekem wil ik hem nu ook heel graag halen… 
Ik heb een tijdje terug de metalen versie gehad, die was erg fijn en zeker leuk maar ik droeg hem simpelweg niet dus had hem weer weggedaan. Misschien toch maar deze halen dan? Voor het geld kun je het niet laten eigenlijk…
Hier vandaag ook de DHL koerier aan de deur gehad
Het schijnt dat je in de USA meteen als terrorist gezien wordt als je zo’n Casio draagt.
Ik had er al jaren 1 (zie hierboven op de Nato), maar ‘toevallig’ liep ik vanmiddag langs de kijkshop, en nu heb ik er nog 2 extra… Altijd handig, of als kadootje.
Ik denk dat het wel meevalt. In 2011 moest ik voor mijn werk naar de USA. Daar stond ik dan op het vliegveld van Detroit: een alleenreizende dertiger met een lange baard en een casio f-91w om de pols. Bij de paspoortcontrole vroegen ze om de reden van mijn bezoek, en toen ik “business” zei, wilden ze weten wat voor business. “I’m going to a conference about nuclear power”, zei ik en dacht meteen: nu ben ik het haasje. Niks aan de hand, doorlopen en veel plezier.
Als ik het goed begrijp is dit model nogal populair bij de baarden in de zandbak?

Zo, de week zit erop. Niemand heeft er ook maar één opmerking (negatief of positief) over gemaakt. Hij zat prettig. Op het uur een piepje bleek soms handig. De prijs/kwaliteit is unbeatable. Ik ben nergens aangehouden en ook niet in de verleiding gekomen om dingen op te blazen. Wel miste ik het dragen van andere horloges. Wil iemand anders nog ervaringen delen in de Casio praatgroep?
Meh, ik was er na 2 dagen eerlijk gezegd alweer klaar mee en hij ligt weer in een la bij de rest van de Casio’s. Ben toch te verwend met m’n luxe horloges. Over een jaar maar weer proberen.
Ruggengraat van een visstick…

2 x “leuk! die had ik vroeger ook” reactie gehad.
En m’n zoontje van 5 vindt 'm geweldig, dus ik denk dat de Casio na vandaag in de la gaat tot hij hem past 
Na een uitgebreide speurtocht nog een aantal exemplaren gevonden bij een kijkshop in Breda.
Mijn vrouw heeft er 2 voor mij gehaald.
En nog 15% korting op het tweede product:+1:
Ja, ik denk dat de prijzen nog wel eens explosief kunnen stijgen 
Je kan ook gewoon de hele voorraad opkopen en schaarste creëren, gaat de prijs ook omhoog 
Ik draag deze regelmatig hoor. Ideaal met dat warme weer.

Moet je ze niet op het HF verkopen want dan word je afgefakkeld
is met de Deep Blue Sea Ram ook iemand overkomen.