Eerlijk duurt het langst...👌

Gelukkig hebben ze niet lang van de PP mogen genieten…

1 like

De tweede deze week

Gelukkig hebben de rovers wel smaak en laten ze mij en mijn Rolex waarschijnlijk met rust.:smile:

1 like

Hoe spotten ze dat toch? Ik zou op een afstandje echt die klok niet hebben gezien. En zo makkelijk trek je een horloge toch ook niet van iemands pols af? Of ben ik nu naïef ?

1 like

Zelfde omgeving ook, Dam, Zeedijk…

1 like

inderdaad…
Te veel (te) rijke (chinese) toeristen daar.

Het komt op mij over dat het bijna verdiende loon is.
Als zo’n eigenaar een echte horloge liefhebber was geweest zou hij wel voorzichtiger zijn geweest denk ik.
Nouveau riche koopt deze klokkies voor bragging rights.
Zie je ook vaak met olie rijken uit het midden oosten.

:zipper_mouth_face:

14 likes

Dit is bijna net zo ziek als diefstal.

19 likes

Toevallig vandaag nog een situatie als gehad waarin ik het idee had dat een dergelijke situatie zich zou voor doen. Nu draag ik geen horloge van 150k, maar echt op mijn gemak voel ik me ook niet altijd met de Audemars ROO.

Zo stond ik vandaag bij de supermarkt en voelde de ogen van drie mannen, overduidelijk goed voor 100 jaar detentie bijelkaar, branden. Ik gaf er geen aandacht aan en ben vervolgens enigszins versneld de winkel uit gelopen en de auto in gestapt. Toch was het een vervelend gevoel waarbij diversen scenario’s door je hoofd heen schieten.

Wellicht heb ik een beetje onderschat hoe vaak dergelijke roven gebeuren en hoeveel van zulke kansparel er rondlopen. Precies daarom heb ik een goede verzekering afgesloten voor diefstal, verlies en ongevallen, maar toch blijft het idee erg vervelend. Zo is er wel eens ingebroken en buiten het feit dat de spullen weg zijn, wat erg vervelend en op zichzelf al triest is, blijft het wantrouwende en onprettige gevoel dat men in je woning is geweest nog heel lang hangen.

Een straatroof lijkt me al helemaal geen pretje, dan heb je ze nog gezien ook. En dat vergeet je volgens mij nooit meer. Misschien een beetje rare vraag, maar op welke wijze gebeurt zoiets? Houden ze ene wapen tegen je aan? Omsingelen ze je? Of trekken ze gewoon je Horloge van je arm?
Ik heb werkelijk geen idee en ben eigenlijk erg benieuwd naar de wijze waarop dit soort criminaliteit plaats vind. Dan weet ik in ieder geval waarop te letten.

1 like

Hou eens op joh. Je blijft gewoon van een ieder zn spullen af. Beetje respect voor iedereen en de wereld knapt ervan op.

6 likes

Hadden ze hun gevangenispak nog aan en een ijzeren bal om de enkels?

10 likes

Wat een onzinnig geleuter.

4 likes

Pardon ??? :thinking:

4 likes

TIP: kijk eens naar Opsporing Verzocht; gaat er een wereld voor jou open…:thinking:

1 like

Of de Meldkaner…

1 like

Want zelf ben je dat wel, vind je? Wat mij betreft mag je je vooroordelen lekker voor jezelf houden. Zoals een ander lid je al liet weten:

:shushing_face:

4 likes

Hmm… meerdere negatieve reacties op die zin.
Sorry heren. Echter vind ik zelf een relevante nuance dat ik specifiek “bijna” zeg.

edit: verwijderen van irrelevante tekst

Wat een onsmakelijke reactie🤢

1 like

Ik ga er geen discussie met jou over aan, maar ik raad je aan om het bericht van TS nog eens goed te lezen. Ik geloof niet dat de context, waarin de toerist op straat loopt met een niet opvallend horloge aan lederen bandje vergelijkbaar is met de plexiglas koffer waar jij het hier over hebt.

Je bent nog maar kort lid hier. Met dit soort onnadenkende onzin (want daar ga ik voor het gemak maar van uit) maak je hier niet de beste vrienden. Maar dat is jouw bedoeling misschien ook niet. Case closed wat mij betreft.

7 likes

Uiteraard. Horloges horen in een kluis te liggen, niet om de pols gedragen te worden :wink:

2 likes

Je kunt er echt beter het zwijgen toe doen dan je nog dieper in je nonsens in te graven. De irritatie van de forumleden zit hem niet alleen daarin, maar ook in je bespottelijke uitspraken over Chinezen en mensen uit het Midden-Oosten. Om maar wat te noemen.

Neem je idiote uitspraken lekker terug, log uit en ga eens lekker uitslapen, kerel.

4 likes