Ik ga ook niet uit van 3 gmt tudors in een keer haha! Maar wellicht ook de bb58? Heb niet heel goed gekeken maar de vitrine stond bommetje vol met 2 gmt’s. Ik bied ook niet direct iets aan was gewoon benieuwd of het voor 2 kanten zou kunnen werken!
Ik volg als dat soort praktijken niet meer hoor tegenwoordig, al dat gezever
Tu.
Was met een Tudor uit Portugal geen probleem bij S & C
@BenKermit 3 dezelfde horloges kopen bij één handelshuis levert jou juist een negatieve naam op in plaats van een positieve. Ik zou er geen seconde over nadenken om het zo te doen. Goed weten hoe zij kijken naar hun klanten als het gaat om gunning.
Hij helpt die juwelier toch zijn omzet vergroten ?
Hoezo bouw je bij zo’n middenstander dan geen krediet op, wat een onzin.
Mijn eerlijk antwoord op deze eerlijke vraag is dat ik geen interesse heb.
Die "grijze " mannen vertellen echt niet hoe de vork in de steel steekt
Ik wil m ook niet …
Ondanks dat ik jouw onbegrip begrijp zijn de juweliers bezig met het in kaart brengen van hun klandizie om verdere handel te voorkomen. Dit verzin ik ook niet ter plekke.
Dat wist ik dan weer niet
Geweldige marketing
“oh wow, je hebt 'm mogen kopen, dan zul je wel heel bijzonder zijn”
Dat is n pluim voor sc, maar geen vaste regel. Genoeg ad’ s die er wel iets voor rekenen. Sommigen noemen het administratie kosten, de ander transportkosten.
En heb het niet alleen bij de goedkopere merken als Citizen of Seiko, maar ook bij duurdere merken als omega meegemaakt.
Bij grijze handelaren ook wel es voordeel v gehad. Maar meestal probeer ook te kijken of ie bij n Nederlandse dealer afgestempeld kan worden ivm garantie.
Mocht je ze alsnog aanschaffen met het oog op het opbouwen van een relatie met de dealer dan zou ik ze licht onder list te koop zetten.
Zo moeilijk is de GMT volgens mij ook weer niet te krijgen (ligt er al ruim 4 weken eentje in de etalage bij Martens in Maastricht, loop er wekelijks langs) en met een UK list prijs van £ 2960 is er nog wel wat ruimte om onder NL list prijs te verkopen.
Mag ik pinnen?
Bedankt voor de geste TS!
Blijkbaar is het toch belangrijk voor je, waarom zet je anders die bizarre toevoeging erbij.
Maar wordt je verkoopprijs dan?