Eerste aankoop is een feit !

Mooi horloge een goede keus! Gefeliciteerd

1 like

Mooi ding, gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst van een mooi merk. Veel draagplezier!

1 like

Fantastisch mooi horloge heb je gekocht, gefeliciteerd!
Staat je niet blind op het formaat dat aangegeven wordt, maar pas een horloge altijd even.
Sommige van mijn 39mm horloges “dragen groter” dan anderen met 41mm.
Kijk altijd even hoe het horloge op/om jouw pols staat.
Daarnaast is het ook gewoon leuk om veel verschillende horloges te passen, toch?
Veel plezier met de jacht :wink:

2 likes

Gaaf zo je eerste horloge! Gefeliciteerd ermee, erg toffe keuze :+1:

1 like

Als je van iedere zoektocht zo’n verslag maakt dan mag je blijven!

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Benieuwd naar wat je volgende horloge gaat zijn!

1 like

Super leuk, heel veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop, en leuk om te lezen dat je zo’n positieve eerste ervaring had!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanschaf. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met de Certina :ok_hand: mooie en inspirerende beschrijving van je ervaringen :smiley:Genieten maar en op jacht naar de volgende …succes :+1:

1 like

Gefeliciteerd, mooie Certina! Zelf ook met dit merk begonnen in de wereld van Zwitserse horloges, nooit spijt van gehad👍🏻 Geniet van je aankoop!

1 like

Gefeliciteerd met je Certina, leuk topic heb je aangemaakt fijn om te lezen. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:.
Je hebt ook gekeken naar de Hamilton Khaki Bronze maar die vond je dus te klein.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Khaki Aviation Pilot pioneer 43 mm Bronze 10 bar, op een leren band een pracht van een horloge :smiley:

1 like

Was de foto nog even vergeten, bij deze: Het is echter wel een handopwinder.

2 likes

Iedereen bedankt voor jullie positieve commentaar ! En ja, ik kleed mijn soms graag een beetje in :wink:
Ik zal in elk geval ook het relaas van mijn zoektocht naar én aankoop van mijn 2e horloge hier neerpennen :smiley:

@fredpanarai1
Thanks voor de suggestie. Die Hamilton was mij inderdaad ook al opgevallen. En je hebt gelijk, is een prachtstuk ! Alleen… heel jammer dat de kleine secondenwijzer om 6 uur wel heel gulzig is geweest.
Ik weet het, het zal wel een autistisch trekje van mij zijn (of hoe dat dan ook moge heten) maar het zal mij uitermate ergeren. Bij een wijzerplaat zonder cijfers heb ik daar geen probleem mee, zoals bij mijn Certina, maar mét cijfers moet er symmetrie zijn.
Eén cijfer dat ontbreekt, kan niet. Andere combinaties van cijfers en complicaties kunnen dan eventueel wel, afhankelijk van de configuratie.

Deze kunnen dan bijvoorbeeld wel :

Deze kan dan weer niet :

I know, I’m weird… :wink:

Deze is ook heel mooi, jammer genoeg in 38mm…

Afijn, ik zal in elk geval nog genoeg plezier beleven tijdens mijn zoektocht én natuurlijk ook aan mijn Certina :wink:

3 likes

Ik snap je punt, een cijfer dat mist kan storend zijn. Zo heb ik een Hamilton open hart waarbij de 12 afgesneden is, ligt alleen maar stof te happen in de box. Komt niet meer om de pols :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Mooie keuze!

Als je de mogelijkheid hebt, altijd passen, dus dat zou ik ook zeker met de bronzen KFM willen adviseren. De lug to lug is namelijk vrij lang, waardoor het horloge groter draagt. Gek genoeg kan het zijn dat je een 38mm van een ander merk weer prima vind passen :wink:

Voor nu, geniet van je mooie Certina!

2 likes

Goed bezig :+1:t2:.

Leuk om te zien dat deze AD lekker de tijd heeft genomen voor je.

Zo zie je maar dat je een horloge niet echt kan passen van een foto.

De Certina ziet er supergoed uit.
Veel plezier er mee!!

1 like

Nice, deze Certina diver met retro vibes. Uitstekende keuze!

1 like

Hele mooie eerste keuze👍🏻. Gefeliciteerd met je Certina als NA. Geniet ervan

1 like